نرم افزار تست هارد دیسک

نرم افزار تست هارد دیسک

به دلیل نقش مهم و اهمیت زیادی که هارد دیسک‌ ها در سیستم‌ های ویندوز دارند در نتیجه تست و بررسی عملکرد و سلامت آنها از مهم‌ترین و ضروری‌ترین مواردی است که همواره باید در نظر داشته باشید.

برای اینکه تمامی اطلاعات بتوانند بدون هیچ مشکلی روی هارد شما ذخیره شوند نیاز است تا به صورت مرتب از نرم‌ افزارها و برنامه‌ هایی برای تست سلامت هارد استفاده کنید.

این برنامه‌ ها به گونه‌ای هستند که به کاربران اجازه می‌ دهند تا هارد خود را تست کرده و از سلامت آن و نداشتن هیچگونه مشکلی اطمینان یابند. در این قسمت اقدام به معرفی بهترین نرم‌ افزار تست هارد دیسک برای شما کرده تا در مواقع لزوم بتوانید از آن ها استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 نرم افزار  HDD SCAN

در رابطه با نرم‌ افزار تست هارد دیسک باید گفت، که یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم‌افزارها برای تست سلامت هارد برنامه HDD SCAN  است که از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌ تواند در کمترین زمان اقدام به اسکن و عیب یابی هارد شما کند.

این برنامه به گونه ای کار می‌ کند که زمانی که هارد شما در آستانه خرابی باشد اقدام به ارزیابی و هشداردهی می‌ کند و شما را از مشکلات احتمالی با خبر می‌ سازد.

این موضوع باعث می‌ شود تا شما بتوانید هرچه سریع‌ تر اقدامات موثر را برای تعمیر هارد خود و پیشگیری از ایجاد مشکلات جدی‌تر انجام دهید. این نرم‌ افزار تست هارد دیسک فضای بسیار کمی را روی سیستم شما اشغال کرده و در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده است.

 

 نرم افزار  HDD SCAN

 

 نرم افزار HARD DISK Sentinel

این نرم‌ افزار نیز یکی از حرفه‌ای‌ ترین و بهترین برنامه‌ هایی است که شما با کمک آن می‌ توانید به صورت جامع و دقیق اقدام به تست هارد دیسک خود کرده و مانع ایجاد مشکلات جدی در آن شوید.

وجود برخی ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای در این نرم‌ افزار باعث شده است تا بتوانیم آن را یکی از بهترین و منحصر به فردترین نرم‌ افزارها برای بررسی و افزایش سلامت هارد در نظر بگیریم.

در صورتی که به دنبال یک برنامه با سرعت عالی و قدرت تحلیل قوی هستید و می‌ خواهید نرم‌ افزار تست هارد دیسک مورد نظر شما اقدام به کنترل و ارزیابی عملکرد هارد شما کند، این برنامه نیز می‌ تواند برای شما مناسب باشد.

 

نرم افزار Macrorit Disk Scanner

سومین گزینه از نرم‌ افزار تست هارد دیسک پرطرفدار را می‌ توانیم مربوط به نرم‌ افزار Macrorit Disk Scanner  معرفی کنیم. این گزینه نیز یکی از بهترین نرم‌ افزارهای تست سلامت برای هارد ویندوز است که نسبت به دیگر نرم‌ افزارها ساختار و عملکرد راحت‌ تری داشته و همین موضوع سبب شده است تا بیشتر کاربران استفاده از آن را ترجیح دهند.

جالب است بدانید این نرم‌ افزار به صورت پرتابل عمل می‌ کند و می‌ تواند همیشه همراه شما باشد. یکسری ابزارهای بسیار مهم و کاربردی در این برنامه وجود دارند که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌ دهند تا به صورت کارآمد و سریع بتوانند هارد دیسک خود را مدیریت کرده و هرگونه مشکل و عیب به وجود آمده را برطرف کنند. این برنامه نیز به صورت رایگان و پولی عرضه شده است که نسخه پولی آن به صورت حرفه‌ای تر عمل می‌ کند.

 نرم افزار hdd health

از دیگر نرم‌ افزار تست هارد دیسک که عملکرد جالبی در عیب یابی و بررسی مشکلات هارد دیسک دارد می‌ توانیم به برنامه  hdd health   اشاره کنیم.

این نرم‌ افزار به طور کامل اقدام به اسکن کردن هارد دیسک می‌ کند و مقدار سلامت آن را به صورت درصدی نشان می‌ دهد. علاوه بر این، به کمک این نرم‌ افزار شما می‌ توانید دمای هارد دیسک خود را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید و در صورت وجود هرگونه مشکل و ریسک هشدارهای لازم را دریافت نمایید.

برای بررسی عملکرد این نرم‌ افزار در تست سلامت هارد از تکنولوژی اسمارت استفاده شده است و همین موضوع می‌ تواند عیب یابی و گزارش دهی این نرم‌ افزار را سرعت بخشد. در صورتی که به دنبال یک نرم‌ افزار تست هارد دیسک جامع و سریع هستید ما این برنامه را نیز به شما پیشنهاد می‌ کنیم.

تماس بگیرید

۰۲۱-۶۶۴۷۹۵۸۰
۰۲۱-۶۶۴۷۹۵۷۶

 نرم افزار Sea Tools

اگر بخواهیم بیشتر در مورد نرم‌ افزار تست هارد دیسک صحبت کنیم می‌ توانیم به استفاده از Sea Tools  نیز اشاره کنیم. این نرم‌افزار جزء برنامه‌ های حرفه‌ای و کاربرد است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و از آن برای بررسی و سلامت هارد ویندوز استفاده می‌ شود.

این برنامه نیز از سرعت زیادی برخوردار بوده و می‌ تواند در کمترین زمان هرگونه مشکل احتمالی را به شما گزارش دهد. توجه داشته باشید هنگامی که هارد شما با مشکل روبرو شده باشد و نتوانید وارد سیستم خود شوید می‌توانید از نسخه قابل بوت این نرم‌ افزار استفاده کرده و اقدام به عیب یابی هارد خود کنید.

از این نرم‌ افزار برای بررسی همه هارد دیسک‌ ها مخصوصاً هاردهای سیگیت می‌ توان استفاده کرد.

 نرم‌ افزار HDD Scan

یکی دیگر از بهترین ابزارها و پرکاربردترین نرم‌ افزار تست هارد دیسک مربوط به برنامه HDD Scan  است. این نرم‌ افزار کاربری آسان و استفاده راحتی داشته و کاربران می‌ توانند آن را به عنوان یک ابزار مناسب جهت بررسی کامل و جامع هارد دیسک خود مورد استفاده قرار دهند.

چنانچه به دنبال یک عیب یاب حرفه‌ای با عملکرد بالا و سرعت زیاد می‌ گردید این برنامه نیز می‌ تواند کوچک‌ترین ایراد را برای شما شناسایی کرده و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اقدامات ضروری را انجام دهد. در نظر داشته باشید سیستم مورد استفاده برای این نرم‌ افزار جهت عیب یابی هارد، سیستم خواندن خطی و پروانه‌ای می‌ باشد.

 

 نرم‌ افزار HDD Scan

 

سخن پایانی

در این قسمت برای شما در مورد بهترین نرم‌ افزار تست هارد دیسک صحبت کردیم و چند مورد از آنها را به شما معرفی کردیم. توجه داشته باشید به دلیل اینکه هارد دیسک یکی از قطعات و تجهیزات بسیار مهم در سیستم‌ های کامپیوتری است، در نتیجه حفظ عملکرد و سلامت آن از موارد مهم به حساب می‌ آید.

به همین دلیل اگر نیاز به تعمیر هارد دیسک خود دارید یا می‌ خواهید اقدام به تعمیر و بازیابی آن کنید می‌ توانید از خدمات مجموعه کانون بازاریابی اطلاعات استفاده نمایید.

مجموعه ما دارای بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در حوزه بازیابی اطلاعات هارد است و در کمترین زمان هرگونه مشکلی به وجود آمده را رفع می‌ کند.

از رای شما سپاسگزارم