بهبود عملکرد در بازیابی اطلاعات از فلش مموری

بهبود عملکرد در بازیابی اطلاعات از فلش مموری

بهبود عملکرد در بازیابی اطلاعات از فلش مموری

بازیابی اطلاعات از فلش مموری یکی از مهم‌ ترین دغدغه بسیاری از کاربران است. گاهی مواقع پیش می‌ آید، که به دلایل مختلف یک یا چند فایل از روی فلش مموری شما پاک شده و شما نگران بازیابی و ریکاوری آن هستید.

در حال حاضر روش‌ های مختلفی برای این کار ایجاد شده است، که شما به کار بردن آن ها می‌ توانید، در کمترین زمان و بدون هیچگونه نگرانی همه اطلاعات خود را بازگردانده و مثل قبل از آن ها استفاده کنید.

در این قسمت قصد داریم برای شما در مورد بهبود عملکرد در بازیابی اطلاعات از فلش مموری صحبت کنیم، پس بهتر است، تا انتها همراه ما باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

بازیابی اطلاعات و فایل های حذف شده از فلش مموری

در مورد بازیابی اطلاعات حذف شده از فلش مموری باید بگوییم، که گاهی مواقع به دلایل مختلف مانند اشتباهات کاربر، فرمت USB  و ویروسی شدن ممکن است اختلالاتی در فلش مموری ایجاد شده و در نتیجه همه یا برخی از اطلاعات از روی آن پاک شود.

در این مواقع کاربر باید بدون اتلاف وقت و بدون اجازه دادن، به سپری شدن زمان زیاد با کمک برنامه‌ ها و نرم‌ افزارهای موجود یا با کمک افراد متخصص‌ در این زمینه اقدام به بازیابی و ریکاوری اطلاعات کند.

در مورد بازیابی اطلاعات از فلش مموری باید بگوییم، که به دلیل آسیب پذیری بالای فلش مموری و اینکه انجام ریکاوری غلط ممکن است سبب آسیب به فلش مموری شود، در نتیجه برای ریکاوری و بازگرداندن اطلاعات مهم خود مخصوصاً اطلاعات شرکت و سازمان بهتر است، از یک تیم متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

بازیابی اطلاعات و فایل های حذف شده از فلش مموری

بهترین برنامه ها برای بازیابی اطلاعات از فلش مموری

امروزه برنامه‌ های مختلفی ایجاد شدند که با کمک آن ها می‌ توان اقدام به بازیابی اطلاعات از فلش مموری کرد. اما برنامه‌ های زیر را می‌ توانیم از جزو بهترین راهکارها جهت بازیابی کردن اطلاعات معرفی کنیم:

  • Recoverit
  • Data Rescue PC 3.2
  • Recuva
  • Wise Data Recovery
  • Pandora Data Recovery
  • iCare
  • Undelete 360
  • Active File Recovery Tool
  • Active Undelete

شما با کمک گرفتن از این نرم‌ افزارها می‌ توانید به راحتی اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده خود کنید. برخی از این نرم‌ افزارها نیاز به تخصص خاصی ندارند و شما در چند مرحله می‌ توانید این کار را انجام دهید.

چگونه بازیابی اطلاعات فلش مموری را بهبود بخشیم؟

گاهی مواقع برای بازگرداندن اطلاعات و فایل‌ های پاک شده، از روی فلش مموری نیاز است، تا از نرم‌ افزارها و برنامه‌ های پیشرفته استفاده شود. زیرا برخی اوقات زمان زیادی از پاک شدن آن ها گذشته است، یا به دلایل مختلف مانند ویروسی شدن استفاده از برنامه‌ های معمولی و ساده ممکن است سبب ایجاد مشکلات جدی‌تر و پاک شدن دائمی اطلاعات از حافظه فلش مموری شود.

در این مواقع برای اینکه بازیابی اطلاعات از فلش مموری را بهبود بخشیم نیاز است، تا از یکسری برنامه‌ ها و نرم‌ افزارهای کاملاً تخصصی و افرادی که در این زمینه تجربه چند ساله دارند کمک بگیریم. در نظر داشته باشید برخی اوقات بازیابی اطلاعات نیاز به صرف زمان زیادی داشته و نیاز است، تا افراد با تجربه در این زمینه به صورت کاملاً تخصصی اقدام کرده، تا بتوانند اطلاعات مهم شما را بازگردانند.

پس اگر به دنبال بهبود ریکاوری اطلاعات هستید و خود تجربه‌ای در این زمینه ندارید بهتر است بازیابی اطلاعات از فلش مموری را به افرادی بسپارید  که تخصص بالایی در این حوزه دارند.

تماس بگیرید

۰۲۱-۶۶۴۷۹۵۸۰
۰۲۱-۶۶۴۷۹۵۷۶

آیا تعمیر فلش مموری خراب شده می‌ تواند سبب بازیابی اطلاعات آن شود؟

یکی از مهمترین موضوعاتی که در حوزه بهبود عملکرد در بازیابی اطلاعات از فلش مموری اهمیت پیدا می‌ کند تعمیر فلش‌ های خراب شده و آسیب دیده است. به طور دقیق‌ تر می‌ توانیم بگوییم علاوه بر پاک شدن اطلاعات از روی این وسیله گاهی مواقع شاهد ایجاد آسیب‌ های فیزیکی برای فلش مموری هستیم، که این موضوع سبب پاک شدن اطلاعات از روی آن می‌ شود.

قطعاً اگر این کار به صورت تخصصی و با ابزارهای خاص انجام شود می‌ تواند نقش مهمی در رفع مشکلات فلش آسیب دیده داشته باشد و حتی گاهی اوقات کمک می‌ کند، تا بدون نیاز به استفاده از برنامه‌ های ریکاوری یا بدون ریست کردن فلش، اطلاعات از دست رفته را بازیابیم.

آیا تعمیر فلش مموری خراب شده می‌ تواند سبب بازیابی اطلاعات آن شود؟

نکات مهم و اساسی جهت بهبود عملکرد بازیابی اطلاعات فلش مموری

یکسری نکات مهم و اساسی در مورد بازیابی اطلاعات از فلش مموری وجود دارد، که نیاز است همواره آن ها را به یاد داشته باشید؛ این نکات عبارتند از:

  • اگر زمان زیادی از پاک شدن اطلاعات گذشته باشد ممکن است اطلاعات جدیدی جایگزین آن شده و به همین دلیل برای ریکاوری کامل بهتر است، از نرم‌ افزارهای قدرتمند استفاده کرده، یا فلش خود را به نزد افراد با تجربه ببرید.
  • بهتر است داده‌ های بازیابی شده فلش را روی درایو usb ذخیره نکرده و آن ها را روی درایو دیگری ذخیره کنید.
  • امکان بازیابی اطلاعات از فلش مموری از طریق گوشی موبایل نیز وجود ندارد و تاکنون هیچ راهی برای این کار ایجاد پیدا نشده است. پس بهتر است گول تبلیغات فضای مجازی را نخورده و از طریق گوشی اقدام به بازیابی اطلاعات نکنید، که این موضوع ممکن سبب حذف دائم اطلاعات مهم شما شود.
  • اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید هیچگاه اقدام به بازیابی اطلاعات نکنید زیرا این کار حساسیت‌ های زیادی داشته و ممکن است مشکلات بدتری ایجاد کند.

سخن پایانی

در این قسمت برای شما در مورد بازیابی اطلاعات از فلش مموری صحبت کردیم. اگر نیاز به کسب مشاوره و اطلاعات تخصصی در مورد بازیابی اطلاعات از دست رفته دارید و می‌ خواهید از یک شرکت و تیم با تجربه کمک بگیرید، ما به شما کانون بازیابی اطلاعات را پیشنهاد می‌ کنیم.

مجموعه ما اقدام به تعمیر و بازیابی اطلاعات انواع هارد و فلش مموری برای شما می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و پرسیدن سوالات خود می توانید، در ابتدا با کارشناسان ما صحبت کرده و سپس به صورت حضوری برای رفع مشکل خود اقدام کنید.

از رای شما سپاسگزارم