تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA

تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA

تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA

هارد اکسترنال را می‌ توانیم یکی از قطعات مهم کامپیوتری معرفی کنیم، که اطلاعات مختلف روی آن ذخیره می‌ شود. گاهی مواقع این قطعه خراب شده، یا به دلایل مختلف اطلاعات از روی آن پاک می‌ شود. در این مواقع نیاز است، تا صاحبان این هارد نسبت به تعمیر و ریکاوری آن اقدام کنند، تا دوباره مثل قبل از آن استفاده کرده، یا اطلاعات مهم خود را بازیابی نمایند.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA به دست بیاورید و بدانید در مواقع ایجاد مشکل چه کاری باید انجام دهید، بهتر است، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

چه مواقعی هارد اکسترنال ADATA به تعمیر یا ریکاوری احتیاج دارد؟

در صورتی که یک یا چند مورد از موارد زیر را مشاهده کردید باید هرچه سریعتر برای تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA خود اقدام کنید، تا از ایجاد مشکلات جدی‌ تر در این دستگاه جلوگیری نمایید:

  • ایجاد خرابی و مشکلات سخت‌ افزاری برای هارد
  • حذف تصادفی یا از دست رفتن اطلاعات هارد به دلیل نفوذ ویروس
  • ایجاد مشکل شناسایی نشدن Detect
  • زمین خوردن هارد یا وارد شدن هرگونه ضربه سخت
  • سوختن و خاموش شدن هارد
  • ایجاد صداهای غیر طبیعی
  • کند شدن هارد اکسترنال و عدم کارایی مانند گذشته
  • بد سکتورBad Sector شدن هارد

البته به غیر از موارد ذکر شده ممکن است مشکلات دیگری نیز برای هارد شما به وجود بیاید، که نیاز به تعمیر یا ریکاوری دارد و به همین دلیل نیاز است، تا شما در مواقع ضروری تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA را در اولویت قرار دهید.

نحوه ریکاوری و بازیابی اطلاعات از هارد اکسترنال ADATA

امروزه به دلیل پیشرفت فراوانی که در حوزه بازیابی اطلاعات ایجاد شده است، معمولا تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA به راحتی انجام می‌ شود. مهم نیست، که به چه دلیلی شما اطلاعات روی هارد خود را از دست داده‌اید، موضوعی که مهم است، این است، که اطلاعات شما برای همیشه پاک نشده است.

برای بازیابی اطلاعات تخصصی معمولاً به تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای مانند دستگاه بازیابی اطلاعاتPC 3000  نیاز است. علاوه بر این، افرادی که در این حوزه فعالیت می‌ کنند باید دارای ابزارهای مخصوص تعویض هد و کلین روم باشند.

داشتن تجربه کافی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است و معمولاً مهندسان با کمک سیستم‌ های قوی و استفاده از یکسری تجهیزات مخصوص اقدام به ریکاوری یا تعمیر هارد اکسترنال شما کرده و مشکلی به وجود آمده را برطرف می‌ کنند، یا اطلاعات پاک شده را بر می‌ گردانند.

نحوه ریکاوری و بازیابی اطلاعات از هارد اکسترنال ADATA

اطلاعات به چه دلیلی از روی هارد اکسترنال پاک می‌ شوند؟

قبل از اینکه بخواهیم اقدام به تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA کنیم، بهتر است، در ابتدا بدانیم، که به چه علتی اطلاعات از روی هارد ما پاک می‌ شود. در ادامه مهم‌ ترین دلایل را برای شما توضیح می‌ دهیم:

  • خطاهای کاربر که سبب پاک شدن اطلاعات می‌ شود.
  • فرمت شدن هارد اکسترنال
  • مشکل یا سوختن هد هارد اکسترنال
  • اشکال و خرابی برای موتور هارد
  • متصل کردن هارد به صورت اشتباه به سیستم یا تلویزیون
  • ویروسی شدن هارد
  • عدم دسترسی به هارد برای مدت طولانی

خرابی و مشکلات جدی چه موقع برای هارد اکسترنال به وجود می‌ آیند؟

معمولاً دلایل مختلفی می‌ تواند باعث شود، که هارد شما بسوزد یا به طور کامل از کار بیفتد و به عبارتی مشکلات جدی برای این آن ایجاد شود. اما یکی از دلایل مهم آن را می‌ توانیم وارد شدن ضربه‌های سخت و فیزیکی به هارد و یا افتادن از ارتفاع زیاد معرفی می‌ کنیم.

یکی از موضوعات مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که هنگامی که ضربه‌ های فیزیکی سخت به هارد شما وارد شود، در زمان روشن شدن صداهایی مانند تق تق ایجاد می‌ کند و به این صورت شما را از وجود مشکل آگاه می‌ سازد.

در این مواقع شما باید هرچه سریع‌ تر برای تمرین هارد خود و جلوگیری از مشکلات جدی و افزایش هزینه‌ های آن اقدام کنید. در حال حاضر بسیاری از کسانی که برای تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA به تعمیرکاران و متخصصان مراجعه می‌ کنند، عنوان می‌ کنند، که هارد آن ها ضربه فیزیکی سختی خورده است و همین موضوع سبب به وجود آمدن مشکل و یا از کار افتادن کامل قطعه‌ ای از هارد آن ها می‌ شود.

پس توصیه ما به شما این است، که هارد خود را در قسمتی قرار دهید، که از برخورد هرگونه ضربه در امان باشد و مشکلی نیز برای آن به وجود نیاید.

هزینه تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA چقدر است؟

معمولاً هزینه دقیق تعمیر ریکاوری هارد اکسترنال ADATA به نوع خدمات دریافتی و میزان و حجم مشکل به وجود آمده بستگی دارد. در حالت کلی هزینه تعمیر با هزینه ریکاوری اطلاعات تفاوت‌ های زیادی داشته و نمی‌ توانیم برای آن ها قیمت مشخصی در نظر بگیریم.

البته همانطور که اطلاع دارید هزینه انجام این کارها در مقابل خدمات متنوعی که شما دریافت می‌ کنید بسیار کم بوده و شما با پرداخت هزینه نه چندان زیاد، می‌ توانید هارد اکسترنال خود را تعمیر کرده یا اطلاعات مهمی که از روی آن پاک شده است را بازگردانی کنید.

توضیح ما به شما این است، که قبل از در نظر گرفتن هزینه در ابتدا یک تعمیرکار یا گروه ماهر و با تجربه برای ریکاوری اطلاعات هارد خود یا تعمیر آن پیدا کرده و سپس هزینه آن را در نظر بگیرید.

 

هزینه تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA چقدر است؟

سخن پایانی

امروز تعمیر و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA از مباحث بسیار مهم به حساب می‌ آید، که به وسیله آن می‌ توان هرگونه مشکل به وجود آمده برای هارد را برطرف کرده، یا اطلاعات مهمی که پاک شده است را ریکاوری نمود.

در هر صورتی که می‌ خواهید اقدام به بازیابی اطلاعات هارد به صورت تخصصی کنید می‌ توانید، از خدمات مجموعه کانون بازیابی اطلاعات و بهره‌ مند شوید.

مجموعه ما به صورت خصوصی اقدام به ارائه روش‌ های مختلف جهت بازیابی اطلاعات در کمترین زمان به افراد و شرکت‌ ها می‌ کند و می‌ تواند داده‌ های هر نوع دستگاه ذخیره ساز را با هر مدل و شرایط ریکاوری کند.

از رای شما سپاسگزارم