ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim

ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim

بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim چه زمانی کاربرد دارد! بیایید، راحت تر صحبت کنیم. هارد دیسک هایی جدید چون؛ Seagate ظرفیت، سرعت عمل و سهولت کار را در محلِ کار و خانه برای شما فراهم خواهد نمود. با وجودِ آن شما می توانید، عکس ها، موسیقی یا اسناد گوناگون و…را طی سفرِ کاری و تعطیلات ذخیره بنمایید. ولی گاه هارد دیسک خارجی شما کار ننموده و فایل موجود بر روی آن به ناگاه ناپدید می گردد.

سرعت عمل هارد دیسک Seagate بالا بوده و به همین دلیل دوست داران بسیاری دارد. بگذریم، ما این مطلب از خود را برای آن دست از افرادی تدارک دیده ایم که به دنبال ریکاوری اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim می باشند. پس با ما در طول این مطلب از خود در هارد ریپیر همراه باشید. ما سعی بر آن خواهیم داشت، به تمامی سؤالات شما در این زمینه جواب بدهیم.

چرا اطلاعات ما در هارد دیسک های جدید Seagat و ‌Wd Slim از دست می رود!

دوستان عزیز پیش از آنکه این مسئله را بررسی کنیم، که؛

بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim چگونه امکان پذیر است! در ارتباط با علل بروز این مشکل به بحث بپردازیم. اینچنین قطعاً رفع مشکل به وجود آمده راحت تر پیش خواهد رفت.

چه عواملی منجر به از دست رفتن اطلاعات ما در هارد نام برده می شود! اغلب بنا بر دلایل زیر شما اطلاعات خود را در هارد دیسک Seagate از دست داده و نیاز به ریکاوری اطلاعات پیدا می کنید.

 

·         خرابی منطقی

زمانی شما نیاز به بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim پیدا می کنید، که بنا بر علل غیر مکانیکی به درایو هارد دسترسی‌ نمی یابید‌. خرابی منطقی می تواند، شامل؛ حذف تصادفی اطلاعات یا فرمت گردیدن، بروز خرابی در سیستم و عوامل اینچنینی باشد.

·         ورود صدمات فیزیکی

اگر که شما هارد دیسک را به دقت جا به جا کنید، آنها بسیار مستحکم خواهند بود. این دست از صدمات می تواند، دربرگیرنده؛ گرمای بیش از اندازه، وجود نوسان شدید در جریان برق، آسیب هایی فیزیکی به درایو دیسک و… باشد. البته که این آسیب ها می تواند، بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim را اندکی پیچیده کند.

·         نقص مکانیکی

این قبیل از خرابی ها به هنگامی رخ می دهد، که اجزای تشکیل دهنده متحرک هارد دیسک به علت فشار و یا فرسودگی عمل نمی نماید. از آنجا که هارد دیسک ها بسیار ظریف و با دقت طراحی می شود، ورود هرگونه نقص مکانیکی مانع از دسترسی شما به یک درایو اطلاعات خود خواهد شد.

 چگونه اطلاعات را از هارد دیسک Seagate و Wd Slim بازیابی کنیم؟

چنانچه که آسیب وارده به هارد دیسک شما از نوع مکانیکی و فیزیکی باشد، بایست به یک مرکز معتبر برای بازیابی اطلاعات خود مراجعه بنمایید‌. اغلب خرابی هارد دیسک Seagate منوط بر فریمور، وجود ایراد در برد، خرابی در هارد دیسک، بروز سوختگی در موتور، صدا دادنِ عجیب و غریب دیسک هارد می باشد. در چنین حالاتی شما می توانید، به جهت بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim اقدام بنمایید‌.

چنانکه هد هارد خراب شده و یا دچار ایراد بدسکتور گردیده باشد، احتمالاً نیاز به تعویض و یا تعمیر هارد خواهد بود. بعد از آن شما بایست به کمک تجهیزاتی خاص به جهت بازیابی اطلاعات خود اقدام بنمایید‌‌.

چگونه اطلاعات هارد دیسک Seagate آسیب دیده را بازیابی بنماییم؟

گاه هارد دیسک شما دچار برخی از آسیب هایی جدی و البته نگران کننده می شود. شما می توانید، بدون از دست دادن ذره ای از اطلاعات خود هارد دیسک را تعمیر کنید. ما در مجموعه خود با برخی از هارد هایی رو به رو شده ایم، که با سقوط از ارتفاع دچار آسیب شدید شده اند. از سویی دیگر با لبه مبل و میز برخورد داشته و ضربه ای محکم بدان ها وارد شده است. این گونه‌ دستگاه ارزشمند شما کار نمی کند، چه برسد بدان که اطلاعات شما را به نمایش بگذارد. حال برای بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim چه کنیم؟

تنها کاری که شما باید انجام بدهید، تماس با کارشناسان ما در هارد ریپیر است. چرا که کارشناسان ما می توانند، ریشه مشکل را شناسایی نموده و اطلاعات شما را به سرعت بازیابی بنمایید‌. البته اگر که اطلاعات شما برای‌تان اهمیت دارد، خودتان دست به کار نشوید. چرا که امکان دارد، برای همیشه اطلاعات خود را از دست بدهید‌.

بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید به کمک نرم افزار چگونه امکان پذیر است!

بلی، شما امکان بازیابی اطلاعات خود به کمک نرم افزار هایی فوق حرفه ای را خواهید داشت. البته به هنگامی که آسیب وارده به هارد دیسک از نوع خرابی منطقی باشد.

برای بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim انواعی از نرم افزار ها وجود دارد. اما دوستان عزیز شما نباید بسیار هم در این راستا خوش بین باشید. چرا که برخی از این نرم افزار ها گاه مشکل شما را بر طرف ننموده و گاهاً توانایی‌ ریکاوری قسمت کوچکی از اطلاعات شما را دارد.

بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید به کمک نرم افزار چگونه امکان پذیر است!

هزینه مربوط به ریکاوری اطلاعات از هارد دیسک سیگیت چقدر می باشد!

هزینه مربوط به بازیابی اطلاعات شما از هارد دیسک های جدید چون دیگر برندها بنا بر نرخ نامه اتحادیه تعمیرکاران مشخص خواهد شد. البته آنچه که در این راستا از اهمیت شایانی برخوردار است، میزان اطلاعات از دست رفته شما و البته سطح خرابی خواهد بود. پس توصیه ما به شما این است، که به جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه مربوط به بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim با ما تماس بگیرید.

قطعاً کارشناسان ما می توانند، به تمامی سؤالات شما در این زمینه پاسخ داده و به خوبی راهنمایی تان کنند.

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود در هارد ریپیر به بررسی جوانب گوناگون بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید پرداختیم. اینکه لازم است، در این راستا سطح و نوع آسیب وارده بررسی گردد‌. چنانکه نوع آسیب فیزیکی یا مکانیکی بود، حتماً با ما تماس بگیرید. چرا که اقدامات اشتباه از جانب شما امکان دارد، برای همیشه اطلاعات مهم شما را از بین ببرد‌. ما می توانیم، بازیابی اطلاعات هارد دیسک های جدید Seagate و Wd Slim را به بهترین حالت ممکن انجام بدهیم.

آیا سؤالات دیگری دارید، پس هرچه سریع تر با ما تماس بگیرید. ما بهترین پاسخ گو به شما خواهیم بود!

از رای شما سپاسگزارم