نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکرM3 Bitlocker

نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکرM3 Bitlocker

نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکرM3 Bitlocker اوّلین نرم افزار مربوط به بازیابی اطلاعات بوده که رایگان است. جالب ترین قسمتِ ماجرا اینجاست، که نرم افزار معرفی شده می تواند، درایو صدمه دیدهِ شما، معیوب، غیر قابل دسترسی، و… را بازیابی کند!

توجه داشته باشید، که این نرم افزار بسیار ساده کار نموده و عملیات مربوط به ریکاوری را راحت پیش می برد. پس شما دوستِ عزیز می توانید، فایل و تمامی پوشه درایو رمز گذاری شده با Bitlocker را با نرم افزار معرفی شده بازیابی کنید!

ما در ادامه متن بیشتر با شما صحبت نموده و اطلاعاتی بسیار در رابطه با این مسئله در اختیارتان خواهیم گذاشت. البته شما عزیزان در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر امکانِ تماس با ما را خواهید داشت. قطعاً کارشناسان ما سعی خواهند کرد، کاملاً تخصصی به پرسش هایتان پاسخ بدهند.

با Bitlocker بيشتر آشنا شوید!

در ارتباط با نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3 Bitlocker بهتر است، چنین بگوییم؛ یک قابلیت امنیتی در ویندوز دیده می شود. آن نیز توسطِ نسخه ویستا بدین سیستم عامل افزوده گردیده است. اگر که در ارتباط با کارآیی آن می پرسید! امکانِ رمز گذاری پارتیشن ویندوز می باشد. در واقع قابلیت معرفی شده کلّیه ی پارتیشن ها را با بهره گیری از کلید صد و بیست و هشت الی دویست و پنجاه و شش بیتی رمز نگاری خواهد کرد.

علاوه بَر اینها می تواند، الگوریتم AES در حالات CBC را رمز گذاری بنماید. درست است، که Bitlocker در ابتدا توانایی رمز گذاری پارتیشن هارد دیسک را داشت! ولی اکنون بَر روی دیگر دستگاه هایی که قابلیت حمل و نقل را دارا هستند، این رمز گذاری افزوده گردیده است.

گاهاً امکان دارد، در زمانِ رمز گذاری از این قبیل درایوها عملیات شما به صورتِ ناموفق پیش برود. به گونه ای که تمامی اطلاعات شما بَر باد فنا برود! نگران نباشید، چرا که در این هنگام ها نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3 Bitlocker رونمایی شده و می تواند، در این راستا به شما کمک کند.

 

با Bitlocker بيشتر آشنا شوید!

چگونه امکان بازیابی درایو فرمت شده Bitlocker وجود دارد؟

شما اکنون درایوی که اطلاعات موجود در آن به کمک بیتلاکر ویندوز رمز نگاری گردیده را فرمت نموده اید. حال زمان آن رسیده است، تا از نرم افزاری به عنوانِ M3 Bitlocker استفاده‌ شود. نکته قابل توجه اینکه نرم افزار معرفی شده توانایی بسیار بالایی دارد. به حالتی که قطعاً شما به کمک نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3
Bitlocker قطعاً امکانِ بازیابی اطلاعات خود را خواهید داشت.

چگونه می توان در ویندوز هفت، هشت و ده قفل بیتلاکر را شکست!

امکان دارد، که شما عزیزان به دنباله ی شکستن قفل بیتلاکر در ویندوز هفت، هشت و ده باشید! نگران نباشید، چرا که این کار قابلیت انجام شدن را داراست. تنها کاری که باید انجام دهید، وارد نمودنِ پسورد اشتباه خواهد بود. البته اگر که شما چنین کاری را انجام بدهید، درایوتان به یک درایو معمولی تبدیل خواهد شد. در نهایت اطلاعات خود را برای همیشه از دَست می دهید.

پس اگر که برای شما اطلاعات‌تان از سَطحِ امنیت بالایی برخوردار است، از فرمت نمودنِ درایو بیتلاکر قطعاً خودداری بنمایید. چرا که انجام این کار منجر به نابودی اطلاعات شده و دیگر توانایی ریکاوری نمودنِ آنها را نخواهید داشت. بهتر است، در ادامه بیشتر از نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3 Bitlocker با هَم صحبت کنیم.

بیتلاکر بعد از نصب ویندوز با چه مشکلاتی رو به رو می شود؟

چنانچه که پس از نصب نمودنِ ویندوز پارتیشن ها را حذف ننموده یا دوباره نی اَفزایید. از سویی دیگر درایوی را فرمت ننمایید، قطعاً برای درایو بیتلاکر شما هیچ گونه چالشی به وجود نخواهد آمد. به گونه ای که با وارد نمودنِ رمز بیتلاکر امکانِ دسترسی به اطلاعات‌ِ مهم‌تان وجود خواهد داشت. ولی اگر که بنا بَر هر گونه عللی با این چالش رو به رو شدید، تنها چاره کار باقی مانده برای شما بهره مندی از نرم افزار معرفی شده خواهد بود. بلی، حدس شما درست است! منظور ما نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3 Bitlocker می باشد.

آیا دانلود بیتلاکر مشکل ما را بَر طرف خواهد کرد!

دوستانِ محترم توجه داشته باشید، که نرم افزار معرفی شده یعنی M3 Bitlocker نرم افزاری بوده که از جانب یک شرکت به نامِ Dis‌k internal رونمایی گردیده است. بنابراین شما می توانید، بعد از دانلود و نصب آن به اطلاعات خود در درایو رمز نگاری گردیده به واسطه ی بیتلاکر دَست یابید. توجه داشته باشید، که فرآیند معرفی شده شاید که به زمانِ بسیاری نیاز داشته باشد. پس به هیچ عنوان عجله نکرده و صبور باشید.

در صورت بَر طرف نشدنِ مشکل خود توسطِ نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3 Bitlocker با کارشناسان ما در هارد ریپیر تماس بگیرید. قطعاً ما تمامی تلاش خود را خواهیم کرد، تا شما را به بهترین حالت ممکن راهنمایی کنیم.

مهم ترین مزیت های استفاده از نرم افزار بیتلاکر چیست؟

ما در این قسمتِ از مطلبِ خود تصمیم گرفته ایم، مهم ترین مزیت های ناشی از نرم افزار بیتلاکر را به شما معرفی کنیم. پس همچنان با ما همراه باشید؛

  • ریکاوری فایل هایی که از درایو رمز نگاری گردیده با بیتلاکر حذف شده اند یا از بین رفته اند!
  • بازیابی کلّیه ی اطلاعاتی که از دَست رفته اند. (یعنی اطلاعاتی که در نتیجه بهره گیری از دو دکمه شیفت و دیلیت یا حمله ویروسی به سیستم از بین رفته اند.)
  • تمامی پرونده هایی که به واسطه ی فرمت شدنِ درایو رمز گذاری شده پاک شده اند، غیر قابل دسترس گردیده و بدان ها صدمه رسیده به کمک نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3 Bitlocker قابل بازیابی خواهد بود.

مهم ترین مزیت های استفاده از نرم افزار بیتلاکر چیست؟

 

در نهایت بهتر است، بگوييم؛ نرم افزار معرفی شده از هارد دیسک معمولی هَم پشتیبانی می نماید!

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در هارد ریپیر به بررسی مزیت ناشی از نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر پرداختیم. همانطور که خواندید، به کمک این نرم افزار شما امکانِ بازیابی اطلاعات خود را که در درایو رمز نگاری گردیده با بیتلاکر حذف شده را خواهید داشت. البته نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکرM3 Bitlocker  دارای مزیت هایی بسیار چون استفاده ای بسیار راحت است.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طولِ این مطلبِ از ما برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. البته شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر با ما تماس بگیرید.

از رای شما سپاسگزارم