بازیابی اطلاعات بعد از ریکاوری یا نصب مجدد ویندوز

بازیابی اطلاعات بعد از ریکاوری یا نصب مجدد ویندوز

بازیابی اطلاعات بعد از ریکاوری یا نصب مجدد ویندوز چگونه امکان پذیر است؟ در واقع یکی از مشکلات بزرگی که پس از نصب نمودنِ ویندوز و یا تعویض آن اتفاق می اُفتد، از بین رفتنِ اطلاعات می باشد. اغلب افراد زمانی که ویندوز دستگاه خود را تعویض می نمایند، شاهد حذف گردیدنِ اطلاعات مهم و اساسی خود هستند.

البته این چالش معمولاً شامل فایل هایی بوده که در درایو سی (c) لپ تاپ یا کامپیوتر شما ذخیره بوده اند. البته راه کارهایی بسیار برای رویارویی با این مشکل پیش روی شما وجود خواهد داشت. با این وجود بسیاری از شماها باز هَم با این مسئله مواجه بوده و با آن دَست و پنجه نرم می کنید. با ما همراه باشید، تا در ارتباط با این مسئله با همدیگر بیشتر صحبت نماییم.

با حذف شدنِ تمامی اطلاعات پس از تعویض ویندوز چه کنیم!

بازیابی اطلاعات بعد از ریکاوری یا نصب مجدد ویندوز چگونه امکان پذیر است؟ قبل از صحبت در ارتباط با این مسئله بهتر است، بگوییم؛

کلّیه ی کاربران ویندوز چنین تجربه ای را داشته اند، که بعد از مدّت زمانی به علّت چالش هایی رایج و یا کهن سال شدنِ ورژن ویندوز نیازمند نصب نمونه هایی جدید می گردند. این روزها نصب نمودنِ ویندوز به نسبت نسخه های قبلی بسیار راحت تر می باشد و تنها با طی مراحل ساده شما این کار را پیش خواهید برد.

حال بازیابی اطلاعات بعد از ریکاوری یا نصب مجدد ویندوز چگونه امکان دارد! لذا در این مسیر امکان دارد، بنا بَر اشتباهاتی که از جانب شما رُخ داده تمامی اطلاعاتِ خود را از دَست بدهید. حال چه خواهد شد! چگونه می توان به اطلاعات بسیار مهم خود دَست پیدا کرد؟ شرحِ حالِ ما بعد از نگران شدن چیست؟

این نوعِ از مشکل ها گاه با نصب برخی از نرم افزارهای بازیابی که در وب سایت هایی متنوع وجود دارد، قابل بَر طرف شدن است. به گونه ای که پس از نصب دوباره ویندوز بدان ها دسترسی می یابید. ولی اگر که مشکل شما با این قبیل از نرم افزارها بَر طرف نشد، چه باید کرد! کمی صبر پیشه کنید. چرا که این گره به دَست متخصصان ما قابل رفع شدن است. پس هرچه سریع تر با ما در هارد ریپیر تماس گرفته و مشکل خود را در زمینه بازیابی اطلاعات بعد از ریکاوری یا نصب مجدد ویندوز بیان دارید.

 

با حذف شدنِ تمامی اطلاعات پس از تعویض ویندوز چه کنیم!

نرم افزار ریکاوری اطلاعات پس از نصب مجدد ویندوز به چه دردی می خورد!

از جمله روش هایی رایج به منظور بازیابی پس از نصب دوباره ویندوز بهره مندی از نرم افزارهایی گوناگون است. انواعی بسیار از این قبیل نرم افزار ها به چَشم می خورد. درست است، هریک از آنها دارای قابلیت هایی متنوع بوده و می تواند، مشکلات شما را رفع کند. روندِ بازیابی اطلاعات با بهره گیری از این نرم افزار ها به سهولت قابل انجام خواهد بود.

شما می توانید، در زمینه بازیابی اطلاعات بعد از ریکاوری یا نصب مجدد ویندوز یک نرم افزار خاصی را بَر گزینید. به گونه ای که بتواند، انواعی از عکس ها یا فیلم ها و حتی اسناد و موزیک های شما را ریکاوری کند. در این حیطه انواعی از برنامه ها به چَشم می خورد. البته که شما می توانید، به وب سایت هایی معروف و معتبر
مراجعه کرده و یکی از بهترین ها را انتخاب کنید.

بازگردان عکس ها پس از نصب نمودنِ ویندوز چگونه امکان پذیر است؟

آیا برای شما هَم عکس ها و فیلم های موجود درون سیستم‌تان از ارزش بالایی برخوردار است؟ اغلب افراد چنین می گویند و از حذف شدنِ ناگهانی عکس ها و فیلم هایشان گلایه می کنند! حال که عکس ها و فیلم های‌مان حذف شده چه کنیم!

نگران نباشید، چرا که امکانِ بازیابی اطلاعات بعد از ریکاوری یا نصب مجدد ویندوز وجود دارد. یعنی شما می توانید، عکس های خود را باز گردانده و برای باری دیگر از وجودشان لذّت ببرید. دو راه کار پیش روی شما وجود دارد. یکی اینکه به کمک نرم افزار های موجود این کار را انجام بدهید. یکی دیگر از راه کارها این است، که به صورتِ تخصصی در این مسیر پیش قدم بشوید.

چنانچه که شما از آگاهی کافی در این زمینه برخوردار نباشید، پیش قدم نشوید! چرا که یک گامِ اشتباه در این راه می تواند، عکس های شما را برای همیشه ازِتان بگیرد. تنها کاری که شما باید انجام بدهید، تماس با ما در مجموعه هارد ریپیر خواهد بود. ما می توانیم، در این راستا شما را به خوبی راهنمایی نموده و بهترین ها را برای‌تان رقم بزنیم.

آیا بازیابی اطلاعات بعد از حذفِ پارتیشن ها و نصب دوباره ویندوز امکان خواهد داشت‌!

نگران نبوده و آسوده خاطر باشید! چرا که متخصصان حاضر در مجموعه ما در خدمت شما بوده و تمامی تلاش خود را خواهند کرد، تا اطلاعات شما را باز گردانند. درست است، که بازیابی اطلاعات بعد از ریکاوری یا نصب مجدد ویندوز امکان دارد، سخت و گاهی غیر قابل ممکن باشد. به گونه ای که نصب دوباره ویندوز می تواند، زمینه سازی برای از دست دادنِ اطلاعات خود باشد.

دوستانِ عزیز توجه داشته باشید، که با حضور افراد متخصص در کنارِ شما امکانِ بازیابی اطلاعات وجود خواهد شد. به گونه ای که ما یک بستر امن را برای شما فراهم نموده ایم. البته این مسئله نیازمند آن است، که اطلاعات قبل با اطلاعات جدید شما بازنویسی نگردیده باشد. پس چنانچه که شما کاربران محترم نیت‌تان بازیابی اطلاعات بعد از ریکاوری یا نصب مجدد ویندوز می باشد، برای جلوگیری از ذخیره سازی اطلاعات حتماً دستگاه خود را خاموش بنمایید.

چنانچه که شما از هارد دیسک اینترنال بهره گیری می کنید، آن را از لپ تاپ خود خارج بنمایید. به گونه ای که اصلاً بَر روی هارد دیسک اینترنال اطلاعاتی را ذخیره ننمایید. زیرا انجامِ چنین کاری از جانبِ شما منجر به ورودِ آسیبی بیشتر به اطلاعات‌تان می شود.

 

آیا بازیابی اطلاعات بعد از حذفِ پارتیشن ها و نصب دوباره ویندوز امکان خواهد داشت‌!
سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در هارد ریپیر با شما در ارتباط با اینکه بازیابی اطلاعات بعد از ریکاوری یا نصب مجدد ویندوز چگونه امکان پذیر است؟ صحبت نمودیم. همانطور که خواندید، در این زمینه انواعی از نرم افزار ها وجود دارد، که به شما کمک خواهد کرد. البته اگر که شما از مهارت کافی در این زمینه برخوردار هستید، جهتِ استفاده از این نرم افزار ها اقدام کنید. در غیر این صورت با متخصصان ما تماس بگیرید.

 

از رای شما سپاسگزارم