ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ

ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ

ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ یکی دیگر از فوق حرفه ای ترین خدماتِ ارائه شده از جانبِ ما در هارد ریپیر است. از آنجایی که بخش نام برده نیازِ به دریافت خدماتِ تخصصی دارد، بایست افرادی زبده آن را به دَست بگیرند. پس شما عزیزان در صورتِ نیازمندی به دریافتِ چنین خدماتی امکانِ تماس با کارشناسان ما را خواهید داشت.

مطمئن باشید، که ما با نهایت دقّت عمل اطلاعات لپ تاپ شما را بازیابی خواهیم نمود. البته در طولِ این مطلبِ از خود مایل هستیم، اطلاعات مورد نیاز شما را ارائه داریم. پس در ادامه این نوشتار از ما همراه‌مان باشید.

آموزش ریکاوری اطلاعاتِ هارد دستگاهِ شما

بلی، درست است. ما با آموزش ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ در خدمتِ شما خواهیم بود. این دوره ها می تواند، به صورتِ آموزش عمومی و تخصصی باشد. در دوره عمومی اطلاعاتی بسی مهم و البته پیش نیازها به شما آموزش داده خواهد شد. ولی در دوران آموزش تخصصی می توانیم، سَر فصل ها را کاملاً حرفه ای و تخصصی به شما آموزش بدهیم. پس شما می توانید، برای کسبِ آموزش هایی لازم در این زمینه با ما تماس حاصل فرمایید. مطمئن باشید، که بهترین ها را تجربه نموده و از در کنار هَم بودن لذّت خواهیم برد.

ریکاوری اطلاعات هارد دستگاه به هنگامِ شنیده شدنِ صداهایی نا به هنجار!

بلی، ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ اگر که صداهایی نا به هنجار از سیستم شما شنیده شود، به واسطه ی متخصصان ما ممکن خواهد بود. جالب ترین قسمتِ ماجرا اینجاست که صداهای بَر خواسته از هارد دستگاه شما بنا بَر دلایلی مختلف خواهد بود. این علل در قسمتِ زیر عنوان شده است!

  • بروز خرابی در قسمتِ بُرد هارد دیسک لپ تاپ.
  • قرار گرفتن هد بَر روی بخشی به نامِ اسپیندل موتور.
  • بروز ایراد و اشکال در فریمورو لپ تاپ شما دوستان.
  • همچنین بروز ایراد در قسمتی به نامِ بوش و بلبرینگ اسپیندل موتور.
  • ورود ضربه یا فشار در قسمتی به نام هد یا بازوی نگه دارنده دستگاه.

ما در این قسمت به بررسی ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ در صورتِ شنیده شدنِ صداهایی نا به هنجار پرداختیم. البته در ادامه اطلاعاتی بیشتر در اختیارتان خواهیم گذاشت.

ریکاوری اطلاعات هارد دستگاه با دیده شدنِ پیغام خطا!

در ریکاوری هارد لپ تاپ توجه داشته باشید؛ که این مشکل بنا بَر دلایلی مختلف رُخ می دهد. این مشکلات می تواند، دربرگیرنده موارد بیان شده در قسمتِ زیر باشد!

پس در ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ بدانید؛ بروز اشتباه از جانب کاربر، ورود ویروس هایی بسی خطر آفرین، وقوع اختلالات نرم افزاری، اتصالاتی نه چندان جالب و کابل هایی معیوب و…منجر به حذفِ اطلاعات شما می شود! کاملاً درست می باشد، که امکانِ بازیابی اطلاعات هارد دستگاه بعد از فرمت گردیدن آن امکان پذیر است.

ولی ما به شما چنین توصیه می کنیم، که به هنگام دریافت این پیام از ریکاوری اطلاعات اجتناب ورزید. به خصوص زمانی که اطلاعات مذکور برای ‌شما اهمیت شایانی داشته باشد.

به هیچ وجه شما نباید هارد را به جهتِ ریکاوری اطلاعات خود فرمت نمایید. چرا که در این هنگام، مدّت زمان ریکاوری از یک یا دو دقیقه به چند روز تبدیل خواهد شد. گاهاً هم امکان دارد، که دیگر شما به اطلاعات خود دَست نیابید. به هر حال ما در مجموعه خود تمامی تلاش خود را به جهتِ ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ در پیش خواهیم گرفت.

 

ریکاوری اطلاعات هارد دستگاه با دیده شدنِ پیغام خطا!

ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ به هنگام ورودِ ضربه

بدین هنگام لازم است، که جوانب گوناگونی بررسی بشود. اینکه آیا به دیسک لپ تاپ شما آسیبی رسیده است! یا خیر؟ در صورتِ عدمِ ورودِ صدمه به دیسک اطلاعات شما به گونه ای کامل قابل بازیابی خواهد بود. کارشناسان ما تمامی تلاش خود را خواهند نمود، تا در ابتدا تست هایی نخستین را انجام داده سپس کارِ خود را شروع کنند. بعد از آن هارد دیسک را از جعبه به بیرون می کشند. در قدم پس از آن Clean Room را چک نموده و درونش را به خوبی ارزیابی می نمایند.

چنانکه ضمن ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ به دیسک آسیبی نرسیده باشد، برای استخراج اطلاعات شما هارد دیسک مورد بررسی قرار می گیرد. در نهایت قطعات آسیب دیده را تعویض نموده و کار را به پایان خود می رسانند.

چگونگی بازیابی عکس هایی که از لپ تاپ پاک شده است!

بسیاری از شماها به جهتِ ریکاوری عکس هایی که از لپ تاپ‌تان پاک شده است، از برنامه ها یا نرم افزارهایی مخصوص استفاده می نمایید. درست است، که روش معرفی شده راحت بوده و البته گاهاً مؤثر واقع می شود. ولی اگر که شما دوستِ عزیز طریقه ی کار با این نرم افزار ها را بلد نباشید، امکانِ حذف فایل ها برای مادام العمر وجود خواهد داشت.

به همین خاطر است، که ما به شما چنین توصیه می کنیم؛ برای ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ و بازیابی عکس های خود از این نرم افزار ها کمک نگیرید. پس چه کنیم‌! مگر می شود، از عکس هایی مهم و خاطره انگیز خود بگذریم! نگران نباشید، در واقع زمانی که عکس ها از لپ تاپ شما حذف می شود، فایل‌شان فوراً از دستگاه پاک نخواهد شد.

اغلب یک دوره زمانی خواهد بود، که عکس ها موجودیت دارند. به عبارتی تا به هنگام هایی که شکاف هارد دیسک به واسطه ی فایل دیگر بازنویسی نگردد، می توان به عکس های شما دسترسی پیدا نمود. پس شما باید در اوّلین قدم به پوشه ای که عکس های شما پاک شده وارد بشوید. راست کلیک نموده سپس در راستای ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ گزینه properties را انتخاب بنمایید.

دوستانِ عزیز شما در گام بعدی بایست به برگه Previous Versions بروید. حال باید بررسی کنید و در صورتِ وجود نسخه قبلی شروع به بازیابی آنها بنمایید. در صورتِ عدمِ وجودِ فایل ها شما برای ریکاوری هارد لپ تاپ می توانید، با ما در مجموعه هارد ریپیر تماس حاصل فرمایید.

 

چگونگی بازیابی فیلم هایی که از لپ تاپ پاک شده است!

شما به جهتِ بازیابی فیلم هایی که از لپ تاپ‌تان حذف شده امکانِ رجوعِ به روش قبلی را خواهید داشت. فیلم ها هَم تا به مدّت زمانی و البته تحت برخی از شرایط قابل بازیابی خواهند بود. پس ابتدا برای ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ گزینه properties را انتخاب نموده و واردِ قسمتِprevious Versions  بشوید.

در چنین مواقعی شما می توانید، به نسخه پیشین باز گردید. سپس در راستای ریکاوری هارد لپ تاپ و بازیابی فیلم حذف گردیده اقدام کنید. البته که می توان از نرم افزارها در این راستا استفاده نمود. ولی توجه داشته باشید؛ در صورتِ وجودِ تخصص در خود چنین کاری را انجام بدهید. چرا که امکان دارد، در صورتِ سهل انگاری از جانبِ شما فیلم ها کاملاً حذف بشود. در واقع ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ کاری چندان راحت نبوده و بایست توسطِ افرادی متخصص و ماهر انجام گردد.

 

چگونگی بازیابی فیلم هایی که از لپ تاپ پاک شده است!

ریکاوری انواعی از هارد لپ تاپ!

هاردها در انواعی از ظرفیت ها و مدل ها درون بازار جهانی وجود دارد. پس شما عزیزان با توجه به نیاز و کاربری که بدان نیازمند هستید، امکانِ تهیه یکی از هاردها را خواهید داشت و می توانید، ظرفیت لپ تاپ خود را ارتقاء بدهید. دوستانِ عزیز نگران نباشید، چرا که شما در صورتِ بروز کوچک ترین ایرادی برای هارد دستگاه خود امکانِ تماس با ما را خواهید داشت.

درباره نرم افزارهای بازیابی اطلاعات دستگاه شما

توجه داشته باشید، که ضمن ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ نرم افزار موجود در این زمینه بسیار گسترده است. حال آنکه ارائه دهندگان آن بَر این باور می باشند، که تمامی داده ها و اطلاعات به کمکِ آنها قابل بازیابی خواهد بود. ولی متأسفانه با نصب نمودن و مورد استفاده قرار دادنِ این نرم افزارها شاهد موضوعی عکس هستیم.

امکان دارد، که شما دوستِ عزیز تجربه چنین کاری یعنی نصب یکی از این نرم افزارها را داشته باشید. اگر که چنین باشد، احتمالاً به درستی حرف ما رسیده اید. نکته دیگر در ارتباط با نقص و ناتوانی چنین نرم افزارهایی امکانِ ورود آسیب به دستگاه شماست. پس حتماً در صورت عدمِ توانایی در ریکاوری هارد لپ تاپ با ما تماس بگیرید.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در هارد ریپیر به بررسی چگونگی ریکاوری تعمیر هارد لپ تاپ پرداختیم. همانطور که خواندید، چنین کاری بسیار حساس بوده و در صورتِ سهل انگاری از جانبِ شما می تواند، اطلاعات‌تان را به فنا دهد. پس به هنگام نیاز با ما تماس بگیرید. قطعاً کارشناسان ما می توانند، شما را در این راستا به بهترین حالت ممکن راهنمایی کنند.

از رای شما سپاسگزارم