علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr

علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr

علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr، برای کاربران محصول سوال است. این دستگاه به عنوان سیستم ضبط کننده تصویر، ویدئو و صوت در مدار اصلی دوربین های مدار بسته قرار می گیرد.

در صورتی که مداوما ارور دهد یا خاموش شود، فایل های ضبط شده از بین می رود. برای محافظت از اطلاعات خود، به دنبال عیب یابی دستگاه dvr باشید. عواملی مثل؛ ورودی نامناسب ولتاژ، خرابی هارد، فشار کم پاور و… باعث بروز این مشکل در سیستم های امنیتی می شود.

در ادامه درباره علل اصلی خاموش و روشن شدن این دستگاه صحبت می کنیم، با ما همراه شوید.

علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr

مبحث علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr، کامل است. دستگاه های dvr، مسئولیت ذخیره سازی تصویر و ویدیو در دوربین های مداربسته می باشد. سیستم های امنیتی باید ثانیه به ثانیه رویداد ها را ثبت کنند. در صورتی که دستگاه توانایی ضبط و ذخیره کردن فایل ها را نداشته باشد، بی فایده خواهد بود.

اگر dvr به علت مشکلات فنی و عوامل محیطی خراب شود، توانایی دوربین در ضبط تصاویر و ویدئو ها تضعیف می شود. خاموش و روشن شدن از مشکلات رایج این تجهیز است، که ضربه سختی به سیستم امنیتی شما وارد می کند.

با بررسی ساختار دستگاه، عیوب آن را شناسایی نمایید و از بدتر شدن وضعیت الکتریکی دوربین جلوگیری کنید. موارد زیر علت خاموش و روشن شدن دستگاه dvr نشان می دهد؛

  • وجود عیب در منبع تغذیه
  • مشکلات سخت افزاری
  • مشکلات نرم افزاری
  • ناپایداری سیگنال تصویری جلویی
  • عدم تعمیر به موقع دستگاه
  • و…

علل اصلی خاموش و روشن شدن دستگاه dvr

مشکلاتی که خاموش و روشن شدن دستگاه dvr برای شبکه دارد؟

در این قسمت از مقاله علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr، درباره آسیب هایی که این مشکل برای شبکه به همراه دارد، توضیح می دهیم. خاموش و روشن شدن دستگاه DVR، مشکلات مختلفی برای سیستم و مجموعه شما به وجود می آورد. در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم؛

  • اتصال پایدار: اگر شبکه محلی یا اینترنت خود دچار مشکلات اتصال یا عدم پایداری شده است، دستگاه DVRنمی تواند به درستی ارتباط برقرار کند.
  • تنظیمات IP و اتصال شبکه: مشکلات در تنظیمات IP، عملکرد الکتریکی شبکه را بر هم می زند. همچنین فایل های ضبط شده نیز حذف می گردد.
  • نقص در تجهیزات شبکه: مقاله علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr، شیوه صحیح مقابله با این آسیب را نشان می دهد. استفاده از تجهیزات شبکه ناکارآمد یا ضعیف، فعالیت الکتریکی مجموعه را مختل می سازد. خرابی dvr، ضربه سختی به مجموعه و سایر ابزار آلات وارد می کند.
  • مشکلات در تأمین برق: مشکلات در تأمین برق به تجهیزات شبکه، از جمله صدماتی است، که خاموش و روشن شدن دستگاه DVR برای شبکه به همراه دارد.

راه حل های ابتدایی برای رفع خاموش و روشن شدن دستگاه dvr

مقاله علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr، راهی برای بازگردانی سلامت عمومی شبکه ارائه می دهد. جهت رفع این مشکل، تعمیر بهترین گزینه است. در موارد زیر گام به گام این فرآیند را بازگو می کنیم؛

  • بررسی تغذیه برق: کابل برق دستگاه DVRباید به درستی به پریز برق وصل شود، تا منبع توانایی تأمین انرژی سیستم را داشته باشد.
  • چک کردن سیم کشی: کابلهای اتصال دستگاه به شبکه و دوربین ها را بررسی کنید. خطا های موجود در اتصال ابزار آلات را از بین ببرید.
  • راه اندازی مجدد دستگاه: در صورتی که DVR دچار مشکل نرم افزاری یا قفل شده است، با راه اندازی مجدد آن، این مشکل را برطرف نمایید.
  • بررسی وضعیت شبکه: مبحث علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr، یک منبع آموزشی برای کار بهتر با این دستگاه است. به سنجش و بررسی فعالیت شبکه محلی و اینترنت بپردازید و اتصال به دستگاه DVR فعال نمایید.

در برخی اوقات بایستی با ایجاد تغییرات کوچک در تنظیمات و پیکربندی دستگاه ها، قدرت آن ها را بازیابی گردانید.

  • بررسی وضعیت سخت افزار: مشکلات سخت افزاری باعث خاموش یا روشن شدن نامنظم DVRمی شود. اگر هر گونه خرابی یا آسیبی در دستگاه مشاهده کردید، سریعا مشکل خود را با کارشناسان متخصص در میان بگذارید.
  • بروزرسانی نرم افزار: نرم افزار اجرایی DVR باید بروز باشد. در نمونه های جدید، آثاری از ارور و خطا نیست. آن ها امکانات متعددی در اختیار کاربران قرار می دهد. برای رهایی از مشکلات امروز، پیش از هر اقدامی سیستم خود را بروز گردانید.

مبحث علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr، اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران اینترنتی می گذارد. با بهره گیری از راهکار های فوق، سطح ایمنی شبکه را بالا ببرید و بر چالش ها غلبه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

نکات قابل توجه در تعمیر علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr

در این بخش از مقاله علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr، شما را راهنمایی می کنیم، که چگونه از پس این مشکل بر آیید. در تعمیر این مشکل دردسر ساز، پایبند مقررات و اصول باشید. طی انجام این فرآیند، نکات زبر را رعایت کنید؛

  • بررسی منابع تغذیه: ابتدا منبع تغذیه برق دستگاه و دو شاخه را بررسی کنید. زمانی این دستگاه، مفید و کاربردی است، که هیچ یک از عوامل داخلی یا خارجی پایداری شبکه را بر هم نزند.
  • بررسی سیم کشی و اتصالات: کابل ها، سوکت ها و اتصالات دستگاه DVRباید به درستی و به صورت ایمن و قوی متصل شود. بررسی کنید، که آیا کابل ها و اتصالات مورد استفاده در وضعیت سالمی قرار دارند یا خیر؟
  • بررسی تنظیمات نرم افزاری: مبحث علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr، یک راهنما برای رفع مشکلات الکتریکی این دستگاه است.

گاهی اوقات مشکلات روشن شدن و خاموش شدن دستگاه DVR ناشی از تنظیمات نرم افزاری نادرست یا نیاز به بروزرسانی نرم افزار است.

  • بررسی دمای دستگاه: اگر دستگاه DVR در معرض دمای بالا یا پایین قرار دارد، میزان خاموش و روشن شدن آن بیشتر می شود. دستگاه را در محیطی آرام نصب گردانید.
  • و…

با انجام دقیق و جامع بررسی ها و اقدامات، احتمال موفقیت در تعمیر مشکل خاموش و روشن کردن دستگاه DVR را افزایش دهید.

سخن پایانی

علت خاموش روشن شدن دستگاه dvr به مشکلات فنی و محیطی دستگاه بر می گردد. از همان ابتدای مشاهده علائم خرابی دستگاه، نسبت به سرویس آن اقدام کنید. مجموعه اینترنتی هارد ریپیر، انواع سخت افزار ها و نرم افزار ها در قیمت های مناسب ارائه می دهد.

با سرچ وب سایت فروش شرکت، امکان خرید اینترنتی محصولات را خواهید داشت. علاوه بر آن، امکان بهره وری از خدماتی مثل مشاوره نیز برای مشتریان مقدور است.

از رای شما سپاسگزارم