تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای

تکنیک‌های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌های خارجی به صورت حرفه‌ای

ما در طول این نوشتار از خود با عنوان تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای همراه شما خواهیم بود. تنها با یک جست‌و‌جوی ساده در بطن اینترنت قطعاً شما با انواعی از نرم افزارها مواجه می شوید، که تحت عنوان نرم افزار بازیابی اطلاعات شهرت پیدا کرده اند.

ولی شاید که شما بعد از سپری نمودن تمامی مراحل متوجه شده باشید، تمامی آن حرف ها وعده هایی بیش نبوده است. لذا با تمامی این اوصاف بهترین راه‌کار به جهت بازیابی اطلاعات چه خواهد بود؟ با ما در ادامه این نوشتار از هارد ریپیر همراه بوده، تا به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ بدهیم.

بهترین راهکار برای بازیابی اطلاعات

تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای چگونه ممکن می شود؟ کلیه ی حافظه ها اعم از هارد اینترنال، هارد اکسترنال، مموری و… در معرض خطراتی چون؛ فرمت شدن می باشند.

مثلاً امکان دارد، که آنها در معرض افتادن هایی ناگهانی قرار گرفته و یا بر اثر ورود ضربه هرآنچه که در دل خود دارند، از دست بدهند. به همین خاطر شما بایست با نهایت دقت عمل و اطلاعات در این مسیر گام بگذارید.

(چرا که اینگونه امکان بازیابی اطلاعات برای شما فراهم می شود!) انواعی از تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای وجود دارد. البته که آنها می توانند، دربرگیرنده؛ انواعی گوناگون از نرم افزار بازیابی اطلاعات، تجهیزاتی فوق مدرن و… باشند. ولی کدامین تکنیک مناسب بوده و به نیاز شما پاسخ خواهد داد؟ آیا به صورت صد در صدی امکان بازگرداندن آنها وجود دارد؟

اینکه چه اتفاقاتی به وقوع پیوسته و ما در زمان بازی تمامی اطلاعات خود یا بخشی از آنها را از دست می دهیم. ما در ادامه برای پاسخ به تمامی سوالات شما حاضر شده ایم. به همین خاطر توصیه ما این است، که به جهت آشنایی با تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای ما را همراهی کنید.

روش هایی برای بازگرداندن اطلاعات

به گونه ای رایج و کلی دو روش برای بازگردان اطلاعات شما به چشم می خورد. این دو روش عبارتند از؛

۱-استفاده از نرم افزار

بلی، بهره گیری از نرم افزارها برای ریکاوری اطلاعات بسیار رایج بوده و معمولاً تمامی شما عزیزان با آن آشنا هستید! البته که نرم افزارها دارای انواعی متنوع بوده و شما کاربران عزیز با توجه به نوع حافظه خود امکان استفاده از آنها را خواهید داشت.

در بررسی تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای توجه کنید؛ این برنامه ها اغلب از رابط کاربری ساده ای بر خوردار هستند.

پس توسط آنها بسیار سریع و راحت می توان اطلاعات را باز گرداند. لذا شما به جهت بهره گیری از این برنامه ها بایست با فرآیند کلی نرم افزار آشنا باشید. در غیر از این حالات امکان دارد، تنها با یک گام اشتباه تمامی داشته های خود را از دست بدهید. یک نکته دیگر هم در این راستا وجود دارد!

آنهم این است؛ که چنانچه حافظه مد نظرتان دچار آسیب فیزیکی بشود، این برنامه ها هیچ کاری از دست‌شان بر نخواهد آمد. پس نمی توان به عنوان تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای استفاده از نرم افزارها را یکی از بهترین راه‌کارها یاد کرد.

۲-استفاده از دستگاه پی‌سی ۳۰۰۰

ما می توانیم، با اطمینان خاطر یکی از بهترین راه‌کارها برای بازگرداندن اطلاعات را بهره گیری از دستگاه پی‌سی ۳۰۰۰ نام ببریم. دستگاه نام برده یکی از مدرن ترین ها برای بازیابی اطلاعات در دنیای امروزی محسوب می شود. چرا که امکان ریکاوری داده ها تا به نود درصد را برایتان فراهم می کند.

توجه کنید؛ که این دستگاه دارای انواع گوناگونی بوده و هریک در راستای بازیابی اطلاعات از هارد یا رایانه و گوشی … کاربرد دارند. از سویی دیگر در بررسی تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای دقت کنید؛ که برای استفاده از چنین دستگاه هایی شما باید از مهارت کافی و لازم برخوردار باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

موارد بازیابی اطلاعات شامل چه گزینه هایی است؟

-ریکاوری اطلاعات و داده هارد که امکان دیسکت شدن آنها وجود ندارد! (یعنی آنکه در بایوس مادر برد شناسایی نمی گردند.)

-بازگرداندن اطلاعاتی که گاها با دخالت سهل انگاری و یا به قصد از جانب شما عزیزان حذف گردیده اند.

-همچنین تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای شامل مواردی است؛ که اطلاعات کد گردیده و با کاراکتر غیر عادی به چشم می خورند.

-بازگرداندن اطلاعات هارد که به منظور دسترسی از جانب هارد دیسک در همان اوّلین گام ها سیستم از شما تقاضای ورود رمز را دارد.

-ریکاوری داده ها از Cooldisk نیز Memory گوناگون که دچار سوختگی گردیده اند. گاهاً در سیستم عامل شناسایی نشده و یا پیامی مبنی بر خرابی ارائه می نمایند.

-سپس بازیابی داده هایی که در مادر برد شناسایی شده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد! ولی داخل سیستم خبری از شناسایی شدن وجود ندارد.

-علاوه بر اینها تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای دربرگیرنده مواردی است؛ که اطلاعات درون سیستم عامل شناسایی می شوند. همچنین پارتیشن ها قابل تشخیص می باشند. ولی به هنگام دسترسی به شما یک پیشنهاد مبنی بر فرمت کردن ارائه می گردد.

موارد بازیابی اطلاعات شامل چه گزینه هایی است؟

در نهایت ریکاوری اطلاعات هارد که درون سیستم عامل قابل شناسایی هستند، ولی ظرفیت هارد دیسک چنین اجازه ای به شما نمی دهد.

ریکاوری اطلاعات از موبایل چگونه امکان پذیر است؟

گوشی تلفن های امروزی دارای حافظه داخلی بوده و ظرفیت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می دهد! به همین خاطر و به دور از تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای شما سعی در نگاه داشتن انواعی از اطلاعات در دل گوشی موبایل خود دارید!

ولی امکان دارد، عواملی چون ویروسی شدن ناگهانی اطلاعات شما را در معرض خطر قرار بدهد. در نهایت اطلاعاتتان حذف شده و نگرانی هایی را به بار بیاورد. نگران نباشید! چرا که ما در هارد ریپیر همراه شما بوده و بدین هنگام به کمک‌تان خواهیم شتافت. برای انجام چنین کاری از برنامه هایی مناسب با سیستم عامل شما کمک گرفته خواهد شد.

همچنین ضمن بررسی این مسئله که تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای چگونه است؟ روش بازیابی اطلاعات از گوشی آیفون با نمونه هایی اندرویدی تفاوت هایی را دارد. البته که کارشناسان حاضر در مجموعه ما نسبت به تمامی این تفاوت ها واقف بوده و با توجه بدان ها کار خود را پیش می برند.

البته که خود شما نیز امکان پیش قدم شدن در این مسیر را خواهید داشت. (اما باید تمامی جوانب احتیاط را مد نظر قرار بدهید.) در صورت نیاز به شناخت بیشتر نرم افزارها نیز شما عزیزان امکان برقراری ارتباط با ما در هارد ریپیر را خواهید داشت.

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود در هارد ریپیر به بررسی جوانب گوناگون تکنیک‌ های جدید در بازیابی اطلاعات از حافظه‌ های خارجی به صورت حرفه‌ ای پرداختیم. این که در این مسیر راه هایی بسیار پیش روی شما وجود خواهد داشت.

ولی آنچه که اهمیت خواهد داشت، کسب اطلاعات لازم در این مسیر و البته انتخاب بهترین راه است. حال شما عزیزان در صورت وجود سوالاتی بیشتر در این زمینه امکان برقراری ارتباط با ما را خواهید داشت. البته که کارشناسان ما بهترین پاسخ گوی به سوالات شما در این حیطه خواهند بود.

از رای شما سپاسگزارم