بررسی تکنیک‌ های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR

بررسی تکنیک‌های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR

ما در طول این نوشتار از خود به بررسی تکنیک‌ های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR خواهیم پرداخت. آیا می دانید، که چگونه می توان به جهت ریکاوری اطلاعات پرداخت؟ آیا به حالت تخصصی می توان در این مسیر گام برداشت؟ اینها سوالاتی است، که شما از ما در هارد ریپیر می پرسید.

البته که ما در ادامه به تمامی این مسائل خواهیم پرداخت. همچنین در ادامه با شما بیشتر در رابطه با دی وی آر هم صحبت خواهیم نمود. پس با ما همراه شده و جواب ابهامات خود را به دست آورید.

DVR دوربين مدار بسته چیست؟

این روزها دوربین مدار بسته کاربرد بسیاری به خود اختصاص داده است. در واقع این وسیله در کنار خیلی از کاربردها می تواند، از شکل گیری جرایم پیش گیری کند. در بررسی تکنیک‌ های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR بايست گفت؛ وظیفه این قطعه درون دوربین مدار بسته ذخیره نمودن و نگهداری از کلیه ی تصاویر ضبط گردیده در طول زمان است.

پس می توان بیان داشت؛ این قطعه نقش سرور سیستم مدار بسته آنالوگ را بر عهده اش دارد. در تعریف نمودن دی وی آر بایست گفت؛ حائز اهمیت ترین نقش آن ضبط کردن و نمایش دادن تصویر دوربین هاست.

آن نیز همانند؛ دیگر لوازم جانبی بر روی دستگاه‌ متصل می گردد. پس از تبدیل نمودن تصویر آنالوگ به دیجیتالی بنا بر پشتیبانی از دستگاه ذخیره سازی، بر روی هارد دیسک اس اس دی، نوع سنتی و…ذخیره خواهد نمود.

در نهایت شما به دور از اینکه بررسی تکنیک‌ های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR چگونه‌ است؟ امکان دیدن تصاویر را خواهید داشت. پس می توان در رابطه با نقش دی وی آر گفت؛ به کمک آن ضبط، پخش در نهایت انتقال تصاویر صورت می گیرد.

حفظ اطلاعات در دی وی آر دوربین مدار بسته چه اهمیتی دارد؟

یکی از مهم ترین ابزارها در زندگی پیشرفته امروزی سیستم امنیتی و وجود دوربین مدار بسته است. اصلی ترین کاربرد آن در سیستم امنیتی و حفاظتی خلاصه می شود! اطلاعات بسیاری را در دل خود ذخیره نموده و به شما در روند زندگی مدرن کمک شایانی خواهد نمود. به کارگیری آنها در موارد بسیاری همانند؛ نظامی، فضایی یا صنعتی و… خلاصه می شود.

پس در بررسی تکنیک‌ های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR بايد به شما بگوییم؛ اهمیت اطلاعات ذخیره شده در این سیستم ها بسیار است! ولی توجه داشته باشید، گاها با برخی از چالش ها رو به رو شده و امکان دارد، اطلاعاتتان از بین برود. در این هنگام شما باید در راستای بازیابی اطلاعات خود اقدام کنید، تا بدان دست یابید.

حذف شدن اطلاعات (دی وی آر) و بازیابی اطلاعات DVR چگونه‌ است؟

به همان شکل که ما در قسمت فوقانی متن به این مسئله اشاره نمودیم؛ این روزها دوربین مدار بسته از جایگاه ویژه ای برخوردار است. به گونه ای که برای شناسایی مجرمان یا خلاف کاران و… جایگاه ویژه ای دارد!

پس تصاویر و فیلم ذخیره گردیده به واسطه ی سیستم دی وی آر درون هارد مربوطه ذخیره می گردد. دستگاه دی وی آر با سیستم عامل گوناگون و با انجام رمز نگاری ویژه اطلاعات را درون هارد وصل شده به سیستم دوربین جای می دهد.

حال در بررسی تکنیک‌ های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR باید توجه کنید؛ گاهی اوقات مشکلاتی رخ داده و شما را با چالش هایی همگام می کند. شما می توانید، به جهت برطرف نمودن این مشکل با ما در هارد ریپیر تماس بگیرید.

چرا که کارشناسان ما با بررسی تمامی جوانب به جهت رفع این مشکلات اقدام می کنند. همچنین به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ داده و شما را همراهی می کنند. ما در ادامه راه حل هایی برای پیش گیری از بروز چنین مشکلاتی را بیان خواهیم داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

چه راه‌کارهایی برای پیشگیری از دست دادن اطلاعات دوربین مدار بسته وجود دارد؟

بعد از خرید و نصب سیستم مورد نظر از جانب شما بایست در راستای حافظت از اطلاعات ذخیره شده اقدام کنید. چرا که این اطلاعات به روش هایی مختلف امکان از بین رفتشان وجود دارد. قطعا کسب علم برای نگهداری اطلاعات به شما کمک می کند، تا به بررسی تکنیک‌ های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR نياز پیدا نکنید. ما در ادامه به برخی از نکات موجود در این زمینه اشاره خواهیم نمود؛

-شما بایست اطلاعاتی دقیق نسبت به دوره زمانی ذخیره سازی دوربین ها داشته باشید. اینگونه شما می توانید، پیش از حذف شدن آنها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

-برخورداری از منبع تغذیه برای دوربین ها امری ضروری است، اینگونه نوسانات ولتاژی دفع خواهد شد.

یکی از مهم ترین نکات هم ضمن بررسی تکنیک‌ های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR قرار ندادن آن در برابر سیستم ویندوز می باشد. چرا که از حساسیت بسیار بالایی بهره مند بوده و امکان از بین رفتن اطلاعات وجود خواهد داشت.

با این وجود گاه شما نیازمند ریکاوری اطلاعات می شوید. در چنین موقعیت هایی به شما پیشنهاد می کنیم، که به یک مرکز معتبر و شناخته شده به جهت بررسی تکنیک‌ های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR مراجعه‌ بنمایید. به هیچ عنوان هارد را فرمت ننموده یا آن را پارتیشن ننمایید. حال در صورت خرابی هم عملیات ریکاوری را به افراد شناخته شده و کاربلد بسپارید.

مراکز ریکاوری اطلاعات دی وی آر

به علت وجود تفاوت در گونه فرمتی که فیلم و تصویر دوربین مدار بسته ذخیره می نمایند، ریکاوری دوربین ها با سایر فرمت ویدئویی کاملا امری دشوار می باشد‌. پس شما بایست در این زمینه از مهارت و تخصص کافی بهره مند باشید. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم، با ما در مرکز هارد ریپیر تماس حاصل فرمایید.

با حضور نیروهایی کاربلد و ماهر قطعا امر بازیابی اطلاعات ساده بوده و شما را در این مسیر به خوبی همراهی خواهند نمود. مرکز هارد ریپیر نیز در این مسیر به خوبی گام برداشته و قطع به یقین می توانند، شما را در راستای بررسی تکنیک‌ های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR همراهی کنند.

مراکز ریکاوری اطلاعات دی وی آر

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود با شما در رابطه با شیوه ریکاوری اطلاعات دی وی آر صحبت نمودیم. همانطور که خواندید، شما بایست در این راستا و برای رسیدن به بهترین نتیجه ها به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. پس خودتان به تنهایی دست به کار نشوید.

شما حتما می توانید، برای بررسی تکنیک‌ های مدرن در بازیابی اطلاعات DVR با ما همراه بشوید.قطعا کارشناسان ما در هارد ریپیر می توانند، پذیرای حضور شما باشند.

از رای شما سپاسگزارم