خدمات کانون بازیابی و ریکاوری هارد دیسک ها

استفاده از نرم افزارهای رایگان عرضه شده در انواع سایت های اینترنتی، شاید مناسب ترین راه برای بازیابی اطلاعات هارد دیسکتان نباشد. این نرم افزارها به صورت عمومی عرضه می شوند و توجهی به نوع برند سیستم شما ندارند.

تعمیر و ریکاوری هارد دیسک ها از جمله فعالیت های حساس در حوزه انفورماتیک به شمار می آید.

اول بازیابی یا اول تعمیر؟

انجام سفارش بازیابی هارد

مواجهه به تخلیه دیتای موجود در هارد یکی از دردسرهایی ست که ممکن است کاربران با آن روبرو شده باشند. سوالی که در این مرجله اغلب پیش می آید که آیا باید اول به تعمیر هارد دیسک پرداخت و یا اطلاعاتش را خارج نمود؟ زمانی که هارد دیسک وارد مرحله تعمیر شود دیگر شانس بازیابی اطلاعات را از دست خواهید داد. برای اینکه بتوانید دیتای مورد نیازتان را بدون آسیب از هارد دیسک خارج کنید، لازم است که کار را به فرد متخصص بسپارید تا اطلاعات را به طور کامل به یک هارد ثانویه منتقل کند. در مرحله بعدی می توانید در صورتی که امکان تعمیر هاردتان فراهم بود، نسبت به آن اقدام داشته باشید. اما لازم است که قبل از شروع تعمیر، اطلاعات درون آن به طرز اصولی تخلیه شده باشد.

کانون بازیابی اطلاعات دریافت خدمات را برای دسترسی به دیتاهای از دست رفته آسان نموده است.

تشخیص علل خرابی هارد دیسک

هارد دیسک می تواند به دلایل مختلفی خراب شود. این خرابی با از دست رفتن اولیه اطلاعات و عدم دسترسی به منبع دیتاهای ذخیره شده بر روی هارد دیسک، همراه می باشد. این اطلاعات را می توان با کمک روش های تخصصی بازیابی کرد. بدین منظور در گام اول لازم است که به بررسی و آنالیز وضعیت هارد دیسک پرداخت. در این مرحله علل خرابی هارد دیسک و دلایل از دست رفتن دیتاها به طور کامل بررسی می شود. تشخیص علل خرابی هارد دیسک و از دست رفتن دیتاهای آن می تواند ریکاوری هارد دیسک ها را ساده کند. تشخیص علت خرابی و همچنین تعیین نوع برند سیستم و هارد، امکان آغاز بازیابی و ریکاوری مطابق با استانداردهای مشخص هر سیستم را فراهم می آورد.

هر برندی، استانداردها و پروتکل های مشخصی را برای ریکاوری هارد دیسک ها در نظر گرفته است.

اهمیت اطلاعات هارد دیسک

ریکاوری هارد
ریکاوری هارد

میزان اهمیت اطلاعاتی که در هارد دیسک تان دارید، بر نحوه برخورد شما با پاک شدن دیتاها تاثیرگذار است. اغلب افراد ترجیح می دهند برای اطلاعات کم ارزش تر، از روش های کم هزینه تری برای ریکاوری هارد دیسک ها استفاده کنند. در این حالت آزمون و خطا با کمک نرم افزارهای موجود در بازار و با هزینه های پایین می تواند انجام گیرد. در این حالت کاربر ریسک از دست رفتن احتمالی اطلاعات در طول استفاده از این روش را از قبل می پذیرد. در حالی که مهم بودن این دیتاها به کاربر اجازه ریسک کردن را نمی دهد. در این حالت او تلاش می کند تا از مطمئن ترین راه بهره گرفته و با هزینه نمودن برای این کار، خیالش را از بابت بازگشت ۱۰۰ درصدی اطلاعات از دست رفته اش راحت کند.

برآورد هزینه های ریکاوری اطلاعات هارد دیسک ها با بازگشت تضمینی دیتاهای درون هارد ارائه می شود.

خدمات ریکاوری هارد دیسک ها

کانون بازیابی اطلاعات، از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه ها و نرم افزارهای بازیابی اطلاعات استفاده می کند. این گروه تخصصی با در اختیار داشتن تیم متخصص و آموزش دیده، خیال کاربران را از بابت خرابی ها و قطعی های ناگهانی هارد دیسک راحت نموده است. ارائه خدمات این مجموعه مطابق با استانداردهای SOC2 صورت گرفته و امنیت اطلاعات موجود در هارد دیسک و عدم دسترسی افراد دیگر به مجموعه دیتاهای موجود در آن، از قبل و مطابق با این استانداردها فراهم گردیده است.

از رای شما سپاسگزارم