هارد مناسب برای فیلم های آموزشی

هارد مناسب برای فیلم های آموزشی

قطعاً شما عزیزان که به این مطلب از ما در هارد ریپیر گام گذاشتید، قصد آشنایی با هارد مناسب برای فیلم های آموزشی را دارید. درست است؟ در هر لحظه احتمال وقوع سوختگی برای هارد لپ تاپ شما وجود دارد! اصلاً شاید که گوشی همراه شما گم بشود و تمامی فیلم آموزشی به باد فنا برود. به همین خاطر توصیه ما به شما عزیزان تهیه یک هارد اکسترنال مناسب است.

در این هنگام شما می توانید، با خیالی آسوده از فیلم ها یک بک آپ تهیه کنید و به بهترین نحو از آنها محافظت بنمایید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ما را همراهی کنید. ما به تمامی ابهامات شما در این راستا پاسخ می دهیم.

در انتخاب هارد اکسترنال به چه نکاتی توجه بکنیم؟

اکنون که قصد شما خوانندگان عزیز تهیه هارد مناسب برای فیلم های آموزشی است، حتماً به نکات زیر توجه کنید. قطعاً با اکتفاء بدین نکات هرچند ساده یکی از بهترین انتخاب ها شامل حالتان می شود! این نکات عبارتند از؛

در انتخاب هارد اکسترنال به چه نکاتی توجه بُکنیم؟

به ظرفیت هارد اکسترنال توجه کنید!

اغلب ظرفیت این محصولات از یک ترابایت شروع می شود و بالاتر هم می رود. لذا به این نکته دقت کنید، که با بالاتر رفتن ظرفیت، قیمت هم به دنباله ی آن افزایش می یابد‌. پیشنهاد ما درباره هارد مناسب برای فیلم های آموزشی خرید نمونه هایی با ظرفیت چهار ترابایت است!

البته اگر که بودجه‌ تان شما را یاری می رساند، نمونه هایی در ظرفیت بیشتر را تهیه بنمایید. در این راستا توجه کنید، که هر ترابایت برابر با هزار گیگابایت می باشد. بنابراین اگر که شما مخاطب محترم نیاز به ذخیره فیلم یا عکس آموزشی دارید؛

-مثلاً اگر که هریک عکس پنج مگابایت فضا را اشغال کند، یک ترابایت دویست هزار عکس را در خود جای می دهد.

-حال آنکه در انتخاب هارد مناسب برای فیلم های آموزشی دقت کنید؛ اگر که فیلم ها فول اچ دی باشد، هر هزار گیگابایت می تواند،۲۶۰ ساعت فیلم را ذخیره کند.

-ولی اگر که فیلم شما برای ذخیره سازی با کیفیت چهارکا۴K باشد، این فضای ذخیره فیلم به نصف کاهش پیدا می کند.

همچنین امکان دارد، که شما در طول زمان فیلم های آموزشی بیشتری را ذخیره کنید. به همین خاطر ما انتخاب ظرفیت هارد اکسترنال در نمونه هایی چهارترابایتی و بیشتر از آن را پيشنهاد مي کنيم. به هرحال این شما هستید، که باید درست ترین تصمیم را بگیرید.

-انتخاب برند مناسب

ما برای انتخاب هارد مناسب برای فیلم های آموزشی سه برند را به شما معرفی می کنیم. البته که این سه برند قطعاً برای شما نام آشنا به نظر خواهند رسید. یکی از آنها سیگیت دیگری وسترن دیجیتال و آخری توشیبا می باشد.

به لحاظ خرابی هارد یا وجود اختلاف در کیفیت آنها تفاوت چندانی را با هم ندارند. به همین خاطر بهترین پیشنهاد تمرکز برروی برند نیست! بلکه یکی از ارزان قیمت ترین را برای خرید بر گزینید.

با این حال شما باید به وجود گارانتی نیز دقت بنمایید. لذا برند هایی دیگر هم از هارد اکسترنال ها در گستره بازار به چشم می خورد. این شما هستید، که می‌باید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از بهترین ها را انتخاب کنید.

-هارد اکسترنال با آداپتور یا بدون آداپتور

به عنوان آخرین مسئله در خرید هارد مناسب برای فیلم های آموزشی به انتخاب نوع با آداپتور یا بدون آداپتور می رسیم. در واقع این تجهیزات به دو گروه قسم بندی می شوند. نمونه هایی که آداپتور دارند، بزرگ و سنگین خواهند بود. در مقابل انواع بدون آداپتور سبک وزن و قابل حمل هستند. ما به شما پیشنهاد می کنیم، نمونه هایی با آداپتور را تهیه کنید! ولی چرا؟

یکی از دلایل پایداری و استقامت بیشتر است! زیرا نمونه هایی بدون آداپتور برق لازم را از طریق پورت یو اس‌ بی به دست می آورند. به همین خاطر نسبت به کشیدگی ناگهانی سیم از پورت یواس‌بی حساس می باشند.

در نتیجه هارد مناسب برای فیلم های آموزشی نخواهد بود، زیرا احتمال ورود صدمه بدان هست. حال آنکه نمونه هایی با آداپتور برق لازم برای ادامه فعالیت را به حالت پایداری تأمین خواهند نمود.

اگر که فیلم آموزشی برای شما از اهمیت شایانی برخوردار است، حتماً نمونه با آداپتور هارد را تهیه کنید. زیرا به علت سنگین و بزرگ بودن این تجهیزات از جا به جایی اش امتناع می ورزید!  در نهایت احتمال خراب شدن یا مفقود شدن و ورود صدمات ناگهانی بدان به حداقل ترین حالت ممکن می رسد.

در رابطه با این مسئله توجه کنید؛ شما به دنبال انتخاب هارد مناسب برای فیلم های آموزشی هستید، درست است؟ به همین خاطر آن را به بیرون از فضای کاری یا خانه خود جا به جا نکنید. مثلاً تصور کنید، که شما این قطعه را در کیف لپ تاپ خود قرار دادید. متأسفانه در کنار لپ تاپ شما به هارد هم آسیبی جدی می رسد! چه می شود، کرد. اتفاق است، دیگر.

در چنین مواقعی در کنار آسیب مادی بسیار بالا به شما عزیزان تمامی فیلم ها را هم از دست می‌ دهید. پس هارد خود را به این ور و آن ور نبرید!

هارد اکسترنال با آداپتور یا بدونِ آداپتور

قیمت هارد مناسب فیلم آموزشی

همانطور که در قسمت بالایی این مطلب از خود درباره هارد مناسب برای فیلم های آموزشی گفتیم؛ قیمت هاردها متفاوت است. به عنوان اولین نکته شما باید یک برند را برای خرید انتخاب کنید. سپس ظرفیت را تعیین بنمایید.

در واقع یکی از مهم ترین عوامل اثرگذار برروی قیمت، ظرفیت خواهد بود. به گونه ای که با افزایش ظرفیت، قیمت محصول نیز بالاتر می رود. در نهایت کیفیت را هم به عنوان یک عامل مهم مد نظر قرار بدهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

سخن آخر

خوانندگان عزیز ما به شما درباره هارد مناسب برای فیلم های آموزشی گفتیم. در این راستا و برای انتخابی هرچه آگاهانه تر شما باید به سه جنبه توجه بکنید. اول ظرفیت هارد است، که با توجه به حجم فیلم آموزشی انتخاب می شود. به عنوان نکته بعدی برند هارد را مورد توجه قرار بدهید و آخرین نکته هم با آداپتور یا بدون آداپتور بودنش است.

امیدواریم که ما اطلاعات مورد نیاز شما را در این متن از هارد ریپیر گفته باشیم. البته شما دوستان در صورت وجود سؤالاتی بیشتر امکان ارتباط با ما را دارید.

از رای شما سپاسگزارم