هارد برای ایکس باکس سری اس

هارد برای ایکس باکس سری اس

گیمرها اعتقاد دارند که یکی از ضروریات لوازم جانبی برای آن ها هارد ها می باشند. آن ها از هاردها برای ذخیره کردن بازی ها استفاده می کنند. استفاده از هاردهای اکسترنال به کاربران ایکس باکس اجازه می دهد که فضای بیشتری را برای ذخیره کردن بازی های خود در اختیار داشته باشند. دسترسی به هاردها برای گیمرها این امکان را به وجود می آورد که در هنگام فول شدن حافظه مجبور نباشند بازی های خود را حذف کنند. در ادامه قصد داریم برای درک بیشتر این موضوع به بررسی هارد برای ایکس باکس سری اس بپردازیم.

بهترین هارد اکسترنال برای ایکس باکس سری اس

در این جا قصد داریم به معرفی محبوب ترین مدل های هارد برای ایکس باکس سری اس بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

۱.هارد اکسترنال WD Black P50

یکی از بهترین و متمرکزترین انواع هارد که گیمرهای ایکس باکس سری اس می توانند از آن برای ذخیره اطلاعات خود استفاده کنند هارد اکسترنال WD Black P50 می باشد. این هارد را به شکل اختصاصی برای گیمرها طراحی کرده اند از این رو آن را مجهز به یک رابط اختصاسی به صورت SuperSpeed USB 20GB/s کرده اند.

کاربران بازی های سری ایکس ایکس باکس که از این هارد استفاده می کنند می توانند در سال های آتی از این ویژگی کمک گرفته و قطعات و لوازم جانبی جدید را با سخت افزار آن هماهنگ و سازگار نمایند.

در ادامه انتخاب بهترین هارد برای ایکس باکس سری اس باید به این نکته توجه کنید که این هارد فوق العاده می تواند امکاناتی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به سادگی هر چه تمام تر به کنترل بازی های خود بپردازید.

یکی از ویزگی های این هارد سرعت خواندن بسیار بالای آن می باشد که تا ۲۰۰۰ مگابایت در ثانیه نیز گزارش شده است. علاوه بر این می توانید به فضای ذخیره سازی با حجم ۴ ترابایت دسترسی داشته باشید که این امر به تسریع بازگشت کاربران به بازی کمک زیادی می کند.

دیگر نیازی نیست که زمان بیشتری را برای اجرای بازی تلف کنید. همین امر باعث شده که این هارد به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای ایکس باکس سری ایکس پیشنهاد گردد.

۲.هارد Seagate Game Drive برای Xbox Series S

یکی دیگر از گزینه های مناسب هارد برای ایکس باکس سری اس مدل Seagate Game Drive می باشد. می توانید این هارد اکسترنال را در دو مدل مختلف ۲ و ۴ ترابایت در بازار مشاهده کنید. بهترین مزیتی که هارد گیم درایو برای ایکس باکس سری اس دارد این است که امکان استفاده از همان سیستم عامل کنسول ایکس باکس را به وجود آورده است. با خرید این هارد دیگر هیچ مشکلی برای ایجاد سازگاری میان آن و کنسول بازی روبرو نخواهید شد.

نکته ی دیگری که درباره ی انتخاب این هارد وجود دارد این است که می توانید از آن برای ذخیره سازی در جدیدترین کنسول های ازائه شده توسط ایکس باکس استفاده کنید. می توانید این هارد را به راحتی جا به جا کنید. طراحی آن به شکل جمع و جور بوده همین امر باعث شده که به سادگی قابلیت حمل داشته باشد.

 ۳.Seagate Storage Expansion Card برای ایکس باکس

یکی دیگر از نمونه های هارد برای ایکس باکس سری اس انتخاب هارد سیگیت می باشد. این مدل هارد برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ راهی بازارها شد. اگر به دنبال یکی از بهترین راهکارها برای افزایش فضای ذخیره سازی در کنسول های ایکس باکس سری اس هستید این هارد سیگیت را پیشنهاد می کنیم.

با استفاده از این هارد می تواند از شر محدودیت های آزار دهنده ی یو اس بی ها راحت شوید. می توانید این هارد را در سه ظرفیت مختلف ۱ و ۲ ترابایای به همراه مدل های ۵۱۲ مگابیتی خریداری کنید. البته عملکرد همه نمونه ها بر اساس ظرفیتی که دارند تقریبا یکسان گزارش شده است.

در ادامه انتخاب هارد برای ایکس باکس سری اس باید بگوییم کمپانی سازنده ی این هارد مدعی است که طراحی و تولید آن با همکاری نزدیک و مشترک ایکس باکس انجام شده از این رو می توانید آن را به کنسول های دیگر تولید شده توسط ایکس باکس متصل کرده و همه ی سرعت و عملکردی را که برای بازی ها مورد نیاز است را به بهترین وجه ممکن دریافت کنید.

نکته ی دیگر اینکه در هنگام ساخت این هارد از تکنولوژی NVMe SSD به صورت کاملا اختصاصی استفاده شده است. این امر باعث شده که نسبت به اس اس دی های داخلی عملکرد نزدیکی را به وجود آورد. این امر باعث شده که برای هر دو ورژن نسل جدید ایکس باکس ئذ هنگام بارگذاری و بازی کردن اختلاف بسیار کمی را ضمانت کند.

بهترین هارد اکسترنال‌های مناسب کنسول‌های بازی کدامند؟

بهترین هارد برای ایکس باکس سری اس باید چه ویژگی داشته باشد. درست است که کنسول های بازی خود دارای هاردهایی اس اس دی داخای هستند که بر مبنای تکنولوژی های پیشرفته در این زمینه ساخته شده اند. اما این طبیعی است که با توجه به حجم بالایی که فضای بازی ها دارند، بسیار زودتر از حد تصور گیمره فضای ذخیره سازی پر شود.

به همین دلیل است که کنسول های بازی را سازگار با هاردهای اکسترنال طراحی کرده اند تا در این زمینه دچار مشکل نشوند. بنابراین گیمرها برای انتخاب هارد برای ایکس باکس سری اس با هیچ محدودیتی روبرو نیستند.

آن ها می توانند در هنگام نیاز بر اساس عملکرد و نیازی که دارند به انتخاب هاردهای اکسترنال پرداخته و فضای ذخیره سازی خود را گسترده تر کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

سخن پایانی

در این مطلب سعی کریدیم به صورت اجمالی به معرفی هارد برای ایکس باکس سری اس بپردازیم. با توجه به اهمیت این موضوع برای گیمرها لازم است پیش از خرید هاردهای اکسترنال برای پشتیبانی و ذخیره سازی از مراکز معتبر نظیر هارد ریپیر کمک بگیرند.

دریافت مشاوره از افراد متخصص در این زمینه باعث می شود که افراد بتوانند بر اساس نیازهایی که دارند بهترین انتخاب را داشته باشند. انتخاب یک هارد مناسب باعث افزایش ذخیره سازی و سرعت عمل می شود که این امر برای کاربران کنسول های بازی بسیار حائز اهمیت می باشد.

از رای شما سپاسگزارم