تکنیک‌ های نوین در بازیابی اطلاعات DVR

تکنیک‌های نوین در بازیابی اطلاعات DVR

تکنیک‌ های نوین در بازیابی اطلاعات DVR: بازیابی اطلاعات پاک شده یکی از مهم‌ ترین مواردی است، که باید به صورت اصولی و تخصصی بررسی شود. در حال حاضر بسیاری از افراد به دنبال بازیابی اطلاعات پاک شده از روی DVR  یا دوربین مدار بسته هستند اما چگونه می‌ توان این کار را انجام داد؟

اهمیت بازگرداندن این اطلاعات بسیار مهم است زیرا جنبه امنیت نظارتی داشته و باید توسط یک متخصص به طور کامل و صحیح انجام شود، تا مشکلات بدتری مانند پاک شدن تمامی اطلاعات به صورت دائمی برای سیستم به وجود نیاید. در این مقاله قصد داریم برای شما در مورد تکنیک‌‌ های نوین در بازیابی اطلاعات DVR  صحبت کنیم.

آیا امکان بازیابی و ریکاوری اطلاعات DVR  وجود دارد؟

به طور کلی امکان بازیابی و ریکاوری اطلاعات از روی هارد DVR  وجود دارد و می‌ توان این کار را انجام داد اما در شرایطی خاص این امکان وجود ندارد. مثلاً در صورتی که هارد آسیب جدی دیده باشد یا سوخته باشد شانس برگرداندن اطلاعات بسیار کاهش پیدا می‌ کند، یا حتی ممکن است نتوان اطلاعات را ریکاوری کرد. برای اینکه بتوان اطلاعات هارد را بازیابی کرد باید، در نظر بگیرید، که منبع اطلاعات نباید تغییر کند.

به عبارتی نباید روی آن اطلاعات جدیدی ذخیره کرد، تا بتوان اطلاعات پاک شده قبلی را بازگرداند. همواره برای بازیابی اطلاعات DVR  مخصوصاً زمانی که هارد آسیب دیده است نیاز است، تا از افراد با تجربه و ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

توجه داشته باشید این افراد از تکنیک‌‌ های نوین در بازیابی اطلاعات DVR  استفاده می‌ کنند و به شما کمک می‌ کنند، تا بتوانید همه اطلاعات مهم را به طور مجدد به دست بیاورید.

آیا امکان بازیابی و ریکاوری اطلاعات DVR  وجود دارد؟

تکنیک‌ های نوین در بازیابی اطلاعات DVR کدام است؟

در حال حاضر متخصصان و مهندسان با کمک دو تکنیک اصلی یعنی استفاده از بکاپ گیری و استفاده از نرم‌ افزارهای ریکاوری اقدام به ریکاوری کردن اطلاعات می‌ کنند. در پاسخ به این سوال که کدام یک از موارد ذکر شده جزو بهترین تکنیک‌‌ های نوین در بازیابی اطلاعات DVR  هستند باید بررسی کنیم، که اطلاعات پاک شده در چه وضعیت و شرایطی قرار دارند. در ادامه هر دو تکنیک را به شما معرفی می‌ کنیم

۱.ریکاوری اطلاعات از طریق بکاپ یا نسخه پشتیبان

در صورتی که از ویدیوهای نظارتی روی هارد دیسک خود نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید، به راحتی با باز کردن درایو می‌ توانید، به فیلم‌ ها دسترسی پیدا کنید. در صورتی که از دوربین مدار بسته IP استفاده می‌ کنید قادر خواهید بود، از ویدیوهای دوربین مداربسته در Cloud نسخه‌ های پشتیبان تهیه نمایید. در این شرایط می‌ توانید فیلم‌ های حذف شده دوربین مدار بسته را بازیابی کنید.

۲.استفاده از نرم افزارهای ریکاوری فیلم

در حال حاضر برخی از نرم‌ افزارها مانند

-نرم افزار AnyRecover

-برنامه photo recovery software

-برنامه CCTV/DVR Video

-برنامه Video Recovery

می‌ توانند، به شما در بازگرداندن اطلاعات حذف شده از روی DVR  کمک کنند. در صورتی که هارد آسیب ندیده باشد و مشکلی نیز برای آن ایجاد نشده باشد، با کمک نرم‌ افزارهای مختلف می‌ توان این کار را انجام داد.

استفاده از این برنامه‌ ها بسیار راحت بوده و هر کدام طرز کار آسانی دارند. شما با در نظر گرفتن تکنیک‌ های نوین در بازیابی اطلاعات DVR   با کمک نرم‌ افزارها و برنامه‌ های مختلف می‌ توانید این کار را به راحتی و در منزل نیز انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

برای آیا برای بازگردانی اطلاعات از روی هارد سوخته و آسیب دیده می‌ توان از نرم‌ افزارها استفاده کرد؟

یکی از موضوعات بسیار مهم و حیاتی که باید در نظر داشته باشید این است، که امکان استفاده از نرم‌ افزارها یا برنامه‌ های مختلف برای بازیابی اطلاعات از روی هاردهای سوخته یا آسیب دیده وجود ندارد.

در صورتی که هارد DVR  توسط نرم‌ افزارها و بدافزارهای قوی هک شده باشد، یا مدت زیادی از پاک شدن آن ها گذشته باشد نمی‌ توان، با نرم‌ افزار آن ها را بازیابی کرد. توجه داشته باشید استفاده از نرم‌ افزار و برنامه‌ های مختلف در این مواقع نه تنها کمکی نمی‌ کند بلکه می‌ تواند باعث پاک شدن بیشتر اطلاعات جدید شود.

در این مواقع نیاز است، تا از افراد متخصص و با تجربه که به صورت کاملاً تخصصی اقدام به بازگرداندن اطلاعات از روی هارد شما می‌ کنند بخواهید، با کمک تکنیک‌‌ های نوین در بازیابی اطلاعات DVR  به شما کمک کنند.

هاردهای سوخته و آسیب دیده حساسیت بالایی داشته و انجام یک حرکت اشتباه می‌ تواند سبب حذف دائمی همه اطلاعات از روی آن ها شود. پس توصیه می‌ کنیم، در این مواقع خود اقدام به ریکاوری اطلاعات نکرده و از افراد با تجربه بخواهید، به شما کمک کنند.

برای آیا برای بازگردانی اطلاعات از روی هارد سوخته و آسیب دیده می‌ توان از نرم‌ افزارها استفاده کرد؟

آیا هزینه بازیابی اطلاعات از روی DVR  زیاد است؟

بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند، که هزینه بازیابی اطلاعات DVR  زیاد باشد و به همین دلیل اقدامی برای بازیابی و ریکاوری اطلاعات خود نمی‌ کنند. بهتر است بدانید هزینه این کار اصلاً زیاد نیست و در مقابل خدماتی که شما دریافت می‌ کنید و اینکه متخصصان از تکنیک‌‌ های نوین در بازیابی اطلاعات DVR  استفاده می‌ کنند شما می‌ توانید، با پرداخت کمترین هزینه اطلاعات مهم خود را به طور مجدد دریافت کنید.

پس توصیه می‌ کنیم اصلاً نگران هزینه‌ های آن نباشید و فقط به بازیابی مجدد اطلاعات و ویدیوهای مهم خود فکر کنید. به عبارتی هزینه این کار در مقابل خدماتی که شما دریافت می‌ کنید بسیار ناچیز است.

سخن پایانی

در این مقاله برای شما در مورد تکنیک‌ های نوین در بازیابی اطلاعات DVR  صحبت کردیم. همانطور که متوجه شدید گاهی مواقع به دلیل وارد شدن آسیب‌ های جدی یا سوختگی هارد نمی‌ توانیم اقدام به بازگرداندن اطلاعات کنیم، در این مواقع نیاز است، تا از یک تیم یا مجموعه متخصص و با تجربه بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

به این منظور ما کانون بازیابی اطلاعات را به شما معرفی می‌ کنیم. این مجموعه به صورت اصولی و تخصصی به شما در بازیابی اطلاعاتتان کمک می‌ کند. کانون بازیابی اطلاعات تنها شرکت تحقیقاتی در زمینه بازیابی اطلاعات است و در کمترین زمان و با صرف هزینه کم اطلاعات مهم و حذف شده شما را ریکاوری کرده و آن را در اختیار شما قرار می‌ دهد.

از رای شما سپاسگزارم