بهترین ماشین مجازی

بهترین ماشین مجازی

از نظر کاربران، بهترین ماشین مجازی تکنولوژی است، که بتواند به تمام نیاز های الکتریکی شبکه پاسخ دهد. ماشین های مجازی، متنوع و مختلف هستند. هر یک از آن ها، امکانات خاصی در اختیار کاربران می گذارند.

جهت نصب آسان سخت افزار ها و نرم افزار ها به دنبال ماشین مجازی مناسب شبکه باشید. این فناوری به کاربر اجازه می دهد، تا بدون نیاز به سیستم عامل های فیزیکی، اطلاعات خود را جا به جا کنید.

در ادامه به معرفی برترین ماشین های مجازی روز بازار می پردازیم، با ما همراه شوید.

Parallels Desktop چیست؟

مقاله بهترین ماشین مجازی، معرف یکی از بهترین فناوری های موجود در صنعت الکترونیک است.Parallels Desktop، یکی از برترین های ماشین مجازی بازار است، که اجازه اجرای انواع سیستم عامل ها را بر روی یک کامپیوتر می دهد.

این فناوری به صورت همزمان و همپوشانی از ویندوز، مک، لینوکس و سیستم عاملهای دیگر بر روی یک دستگاه عمل می کند. با استفاده از Parallels Desktop، کاربران می توانند بدون نیاز به راه اندازی مجدد دستگاه، بین سیستم عامل ها جا به جا شوند و برنامه ها و فایل های خود را در محیط های مختلف اجرا نمایند.

این نرم افزار امکاناتی مانند اشتراک فایل بین سیستم عامل ها، امکان استفاده از برنامه های ویندوز بر روی مک و بالعکس را فراهم می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

مزایا و معایب Parallels Desktop

مقاله بهترین ماشین مجازی، یک راهنما برای انتخاب بهترین نوع این محصول است. Parallels Desktop، قدرتمند و توانمند می باشد. با بهره وری از آن، فضای کافی برای اجرای انواع نرم افزار ها و سخت افزار ها خواهید داشت. در زیر به صورت جداگانه مزایا و معایب آن را نشان می دهیم؛

مزایا:

-امکان اجرای چندین سیستم عامل به صورت همزمان بر روی یک دستگاه کامپیوتر.

-امکان اشتراک فایل بین سیستم عامل ها.

-اجرای برنامه های ویندوز بر روی مک و بالعکس.

-امکان اجرای برنامه های مختلف بر روی سیستم عامل های مختلف بدون نیاز به راه اندازی مجدد دستگاه.

-پشتیبانی از امکانات پیشرفته مانند؛ تصویر در تصویر و صدا در هر سیستم عامل.

معایب:

-نیاز به منابع سخت افزاری بیشتری دارند.

-هزینه خرید و نگهداری بالا.

-نیاز به تنظیمات پیشرفته و تجربه فنی برای استفاده بهینه از نرم افزار.

VMware workstation player چیست؟

بهترین ماشین مجازی از نظر کاربران متفاوت است. VMware Workstation Player از پیشرفته ترین ماشین مجازی می باشد، که توسط شرکت VMware ارائه شده است.

این نرم افزار قابلیت اجرای چندین سیستم عامل مختلف را به صورت همزمان بر روی دستگاه کامپیوتر دارد. این فناوری در نصب نرم افزار ها و مدیریت داده های شبکه موثر است. به واسطه آن، فضایی ایمن و بهینه برای کار در شبکه های اینترنتی خواهید داشت.

مزایا و معایب VMware Workstation Player

بهترین ماشین مجازی برای شبکه شما، گران ترین نرم افزار نیست، بلکه عملکرد بهینه آن باید برای شما مهم باشد. VMware Workstation Player، نتیجه سال ها کار گروه VMware است. این نرم افزار به کاربران امکان اجرای چندین سیستم عامل مختلف را به صورت همزمان بر روی یک دستگاه کامپیوتر می دهد. در ادامه درباره مزایا و معایب آن صحبت می کنیم؛

 

مزایا و معایب VMware Workstation Player

مزایای:

-میزبانی از چندین سیستم عامل مختلف بر روی یک دستگاه کامپیوتر.

-پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها نظیر؛ ویندوز، لینوکس، و مک.

-امکان اشتراک فایل ها در سیستم عامل های متفاوت.

-پشتیبانی از امکانات پیشرفته مانند؛ تصویر در تصویر و صدا در هر سیستم عامل.

معایب:

-نیاز به منابع سخت افزاری بسیار

-هزینه خرید و نگهداری بالا

-بروز مشکل و خطا در اجرای برنامه ها

VirtualBox چیست؟

VirtualBox، کارآمدترین و بهترین ماشین مجازی رایگان می باشد، که توسط شرکت Oracle ارائه شده است. این نرم افزار، قدرت کافی برای میزبانی از سرور های مجازی دارد. با کمک از آن طبق استاندارد های موجود سخت افزار ها و نرم افزار های خود را در کامپیوتر نصب گردانید.

این ابزار قدرتمند در سازگاری بالایی با نرم افزار ها و سخت افزار ها قرار دارد. همچنین به عنوان پشتیبان الکتریکی برای سرور ها عمل می کنند. ان ها با افزایش سطح امنیت مجموعه، به مقابله با نفوذ غیر مجاز کاربران می پردازند.

مزایا و معایب VirtualBox

بهترین ماشین مجازی برای هر شبکه بنابر نیاز آن مشخص می شود. VirtualBox، جالب و قدرتمند می باشد. این ماشین مجازی بلافاصله پس از نصب به مدیریت و سازماندهی نرم افزار ها و فایل ها می پردازند. موارد زیر بیانگر مزایا و معایب این فناوری می باشد؛

مزایا:

-رایگان

-پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها

-انعطاف پذیری

-اشتراک فایل

-جامع

معایب:

-کارایی

-پشتیبانی

-فاقد قابلیت های ماشین های مجازی تجاری

-پیکربندی

-عملکرد شبکه متوسط

ماشین مجازی QEMU چیست؟

QEMU یک برنامه ماشین مجازی متن باز است، که امکان اجرای سیستم عامل های مختلف را بر روی یک میزبان فراهم می کند. این نرم افزار به کاربران امکان اجرای سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، لینوکس، BSD و دیگر سیستم عامل ها بر روی یک دستگاه کامپیوتر یا سرور فراهم می نماید.

با بهره وری از بهترین ماشین مجازی، سرور خود را طبق استاندارد های جهانی برنامه ریزی گردانید. این فناوری به عنوان مکمل هارد های فیزیکی عمل می کند. با استفاده از آن، حتی با تعویض یا خراب شدن کامپیوتر اطلاعات مجازی خود را از دست نمی دهید.

 

ماشین مجازی QEMU چیست؟

مزایا و معایب QEMU

شناخت بهترین ماشین مجازی در بازار امروز سخت است. با شناخت انواع این نرم افزار متناسب با وضعیت شبکه، میزبان مجازی مناسب سرور خود را بخرید.

QEMU، از تکنولوژی های برتر شبکه های الکترونیکی است، که در جهت سازماندهی بهتر فولدر ها و نرم افزار ها استفاده می شود. موارد زیر مزایا و معایب آن را نشان می دهد؛

مزایا:

-متن باز

-امکان توسعه بهتر شبکه ها

-انعطاف پذیری مناسب

-پشتیبانی از انواع معماری ها

معایب:

-کارایی ضعیف تر سایر شرکت های معتبر.

-قابلیت ها و امکانات آن محدود است.

-پیکربندی تخصصی

سخن پایانی

بهترین ماشین مجازی شرکت خود را متناسب با وضعیت الکتریکی کارگاه و بودجه خود بخرید. برای راهنمایی بیشتر با این فناوری سری به فروشگاه هارد ریپیر بزنید. این فروشگاه اینترنتی علاوه بر ارائه محصولات، آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان می باشد.

از رای شما سپاسگزارم