بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست

خوشبختانه بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست فکتوری امکان‌پذیر است و به دلیل پیشرفت تکنولوژی می‌ توان، با کمک راهکارهای مختلف و موثر اقدام به بازیابی تمامی اطلاعات پس از پاک شدن آن ها اطلاعات کرد.

گاهی مواقع پیش می‌ آید، که به طور ناگهانی و بدون فکر قبلی اقدام به ریست کردن گوشی خود می‌ کنیم. در این مواقع پی به اشتباه خود برده و تمایل به بازیابی اطلاعات از رست رفته داریم.

در صورتی که شما نیز با این مشکل روبرو شدید بهتر است، تا پایان همراه ما باشید. تا در مورد بهترین روش‌ ها برای بازیابی اطلاعات موبایل پس از ریست فکتوری صحبت کنیم.

بهترین روش‌ ها جهت بازیابی اطلاعات پس از ریست فکتوری

در این قسمت قصد داریم در مورد بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست فکتوری صحبت کرده و بهترین اقدامات را به شما معرفی کنیم:

بهترین روش‌ ها جهت بازیابی اطلاعات پس از ریست فکتوری

۱.استفاده از کلود بکاپ

کلود بکاپ که در واقع نوعی پشتیبان‌ گیری ابری است اقدام به ذخیره اطلاعات کاربران به صورت آنلاین می‌ کند. این اطلاعات می‌ تواند شامل مخاطبین، اسناد مختلف، داده‌ ها، برنامه تقویم، و سایر فایل ها باشد.

استفاده از این برنامه باعث می‌ شود، تا پس از ریست فکتوری به راحتی عکس‌ ها را بازیابی کرد. با فعال کردن چند گزینه می‌ توانید پس از ریست فکتوری اطلاعات مهم گوشی را بازیابی کنید؛ البته برخی نگرانی‌ ها در مورد امنیت آن وجود دارد، با این حال کلود بکاپ می‌ تواند، در این مسیر تا حدودی به شما کمک کند.

۲.استفاده از گوگل

استفاده از گوگل نیز یکی دیگر از روش‌ های بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست است. در صورتی که نمی‌توانید، از روش‌ های دیگر استفاده کنید باید بدانید، که این کار در اکثر گوشی‌ ها به صورت خودکار انجام می شود.

برای استفاده از گوگل جهت بازگرداندن اطلاعات، کافی است، در ابتدا وارد قسمت Google شده و همگامسازی همه داده‌ ها یا Sync Data را فعال نمایید. بعد از فعال کردن، گزینه‌ ای به شما نشان داده می‌ شود، که همه داده‌ های همگام سازی شده در موبایل شما بازیابی می‌ شود.

۳.استفاده از لوکال بکاپ

استفاده از لوکال بکاپ نیز یکی دیگر از روش‌ های موثر و راحت برای برگرداندن اطلاعاتی است، که شما آنها را به دلیل ریست فکتوری از دست داده‌اید. در حال حاضر برنامه‌ های بسیاری وجود دارند، که در گوشی‌های اندروید نصب شده و دارای قابلیت بکاپ گیری هستند. مثلاً لوکال بکاپ یکی از بهترین آن ها است و شما برای بازگرداندن اطلاعات خود فقط کافیست پس از ریست فکتوری به روش زیر عمل کنید:

-در ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

-گزینه Back up & restore را انتخاب نمایید.

-در نهایت جهت بازیابی اطلاعات پس از ریست فکتوری گزینه latest backup file را انتخاب نمایید.

شما می‌ توانید، از این قابلیت برای انواع گوشی‌ ها از جمله شیائومی، سامسونگ و دیگر گوشی‌ های اندروید استفاده نمایید.

استفاده از لوکال بکاپ

۴.استفاده از برنامه MiniTool Mobile Recovery For Android

اگر بخواهیم بیشتر برای شما در مورد روش‌ های بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست صحبت کنیم می‌ توانیم، به استفاده از این برنامه نیز اشاره کنیم. این برنامه نیز می‌ تواند دیتاهای مختلف مانند آهنگ، عکس، فیلم و… را رادیکاوری کند.

برای استفاده از این برنامه نیاز است، تا در ابتدا وارد آن شده و فرایند بازیابی اطلاعات را انتخاب نمایید. این برنامه کاربردی ساده و راحت داشته و با ویندوز xp نیز سازگاری دارد. شما برای انواع گوشی‌ های اندرویدی نیز می‌ توانید، به صورت رایگان از این اپلیکیشن استفاده کنید و پس از اینکه نحوه بازیابی اطلاعات را انتخاب کردید می‌ توانید، به آسانی نوع برنامه‌ هایی که قصد ریکاوری کردن آن را دارید انتخاب کرده و سپس آن ها را بازگردانید.

۵.کمک گرفتن از برنامه Imobie PhoneRescue For Android

در کنار استفاده از روش‌ ها و برنامه‌ های ذکر شده این برنامه نیز می‌ تواند برای بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست به شما کمک کند. بسیاری از توسعه دهندگان معتقدند که این اپلیکیشن بسیار دقیق و کامل بوده و می‌ تواند، در این مسیر به شما کمک کند.

همچنین درصد موفقیت آن بالا بوده و باعث ریکاوری دسته جمعی بسیاری از فایل‌ ها می‌ شود. البته در نظر داشته باشید این برنامه پولی است و شما برای استفاده از همه قابلیت‌ های آن باید حق اشتراک تهیه کنید. اما با این حال در صورتی که می‌ خواهید خود اقدام به ریکاوری اطلاعات کرده و تمایلی به سپردن گوشی خود به دیگران ندارید این برنامه می‌ تواند گزینه‌ ای تضمینی و عالی باشد.

۶.کمک گرفتن از افراد با تجربه و متخصص

گاهی مواقع اطلاعاتی که حذف شده است اهمیت بالایی دارد، به عبارتی نیاز است، تا شما اقدام به بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست کرده و این اطلاعات اهمیت حیاتی برای شما دارند.

در این مواقع برای اینکه نتیجه حتمی به دست بیاورید می‌ توانید، از افراد متخصص و با تجربه در این مسیر کمک بگیرید. این افراد با کمک برخی نرم‌ افزارها و برنامه‌ های پیشرفته و به دلیل دانش بالایی که دارند می‌ توانند، به شما کمک کرده و اطلاعات حذف شده را پس از ریست فکتوری بازیابی کنند.

اگر هیچ کدام از روش‌ های بالا جواب نداد و شما نتوانستید اطلاعات خود را بازگردانید، یا حتی نگران حذف شدن دائمی اطلاعات هستید، این گزینه می‌ تواند، به طور حتم به شما کمک کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

سخن پایانی

در این قسمت برای شما در مورد بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست صحبت کردیم. همانطور که اطلاع دارید این موضوع اهمیت بالایی داشته و به دلیل حساسیت‌ های ویژه نیاز است، تا شما از مشاوران و شرکت‌ های تخصصی کمک بگیرید. برای انجام این کار ما به شما صحبت و دریافت مشاوره از کانون بازیابی اطلاعات را پیشنهاد می‌ کنیم.

مجموعه ما دارای چندین سال تجربه در این زمینه است و به شما کمک می‌ کند، تا بتوانید همه اطلاعات خود را به طور مجدد بازیابی کنید. این مجموعه برای انجام خدمات هزینه مناسبی از شما دریافت کرده و از پاک شدن اطلاعاتتان برای همیشه جلوگیری می‌ کند.

از رای شما سپاسگزارم