بازیابی اطلاعات در عصر جدید: چالش‌ ها و راه‌ حل‌ های نوین

بازیابی اطلاعات در عصر جدید: چالش‌ها و راه‌حل‌های نوین

ما در طول این مطلب از خود در هارد ریپیر با شما در رابطه با بازیابی اطلاعات در عصر جدید صحبت خواهیم نمود. شاید که شما خود در این راه مسر بوده و گام به جلو بردارید. ولی باید بدانید، که راه حل ها چیست! اینچنین مطمئن باشید، که به اطلاعات خود دَست یافته و آنها را از کَف نمی دهید.

ولی شاید که کوچک ترین سهل انگاری از جانب شما منتهی به نگرانی هایی جبران ناپذیر شود. پس در ادامه این متن ما را همراهی بنمایید و البته در صورت وجود سوالاتی بیشتر امکان تماس با ما را خواهید داشت. قطعا ما می توانیم، شما را در این زمینه‌ راهنمایی کنیم‌.

بازیابی اطلاعات از DESKTOP و DOCUMENT فقط با چند عملیات ساده!

امکان دارد، که شما اطلاعات دسکتاپ DOCUMENT و DESKTOP را از دست داده و نگران بشوید. بهترین راه حل در دنیای بازیابی اطلاعات در عصر جدید ری استور نمودن سیستم خود خواهد بود.

توجه بنمایید، که در سیستم عامل ویندوز یک گزینه به چشم می خورد. حال شما به کمک آن امکان بازگرداندن ویندوز خود به تاریخی عقب تر را خواهید داشت. یعنی دقیقاً همان مدت زمانی که اطلاعات شما در دسکتاپDESKTOP  و DOCUMENT وجود داشته اند‌.

حال چنین قابلیتی در سیستم عامل ویندوز با نامِ System Restore یاد می شود. تنها کاری که شما در چنین موقعیت هایی باید انجام بدهید، انجام جست و جوی در منوی استارت System Restore خواهد بود.

به هنگام باز گردیدن پنجره System Restore تاریخ هایی مقابل دیدگان شما نمایان خواهد شد. حال ضمن بازیابی اطلاعات در عصر جدید توجه بنمایید؛

شما به کمک تاریخ هایی نمایان شده امکانِ هدایت سیستم خود به زمان هایی ماقبل از حذف شدن اطلاعات‌تان را خواهید داشت. به کمک این روش امکان ترمیم و رفع عیوب ویندوز برای شما مهیا می گردد.

توجه داشته باشید، که روش بررسی شده جدید بوده و به شما کمک شایانی خواهد نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

برطرف نمودن خرابی و بالا نیامدن ویندوز (لود نشدن ویندوز)!

اغلب ویندوزها بعد از عملیات به روز رسانی و یا آپدیت نمودن درایور ها با چالش هایی رو به رو می شوند. اینها خود، موجب بروز اشکال در بالا آمدن ویندوز و یا کند شدنِ آن خواهد شد. حال شما به کمک این روش در کنار بازیابی اطلاعات در عصر جدید امکانِ بازگرداندن ویندوز به حالت پیش از به روز رسانی را خواهید داشت.

حال چنانچه که اطلاعات حذف گردیده در یک درایو به غیر از درایو سی (C) وجود داشت، چه باید بکنیم! اولین کاری که شما باید انجام بدهید، توجه به درجه اهمیت اطلاعات حذف شده خود است. چرا که دوستان عزیز بروز کوچک ترین اشتباهاتی از جانب شما به معنی حذف همیشگی اطلاعات‌ تان خواهد بود.

توصیه ما به شما چنین است، که به هیچ عنوان به خیلی از نرم افزار موجود در بازار برای بازیابی اطلاعات در عصر جدید اعتماد و اطمینان نکنید. ما در هارد ریپیر کنار شما خواهیم بود.

تنها کاری که باید انجام بدهید، برقراری ارتباط با متخصصان ماست. قطعا کارشناسان ما می توانند، مشکلات به وجود آمده و چالش های پیش روی شما را رفع کنند.

بازهم برای بازیابی اطلاعات خودتان پافشاری می کنید!

به دور از طریقه ی بازیابی اطلاعات در عصر جدید اگر که بازهم شما بر روی ریکاوری داشته های خود به تنهایی و بدون وجود نیروی کمکی پافشاری می کنید، به نکات زیر توجه کنید! چرا که این نکات به شما در این مسیر پر پیچ و خم کمک نموده و می تواند، راه را برا‌یتان هموار کند.

-نکته اول

نرم افزار بازیابی را بر روی سیستم عامل اندروید دستگاهی که باید اطلاعات حذف شده آن ریکاوری بشود، نصب نکنید.

-نکته دوم

اطلاعاتی که شما در راستای ریکاوری آن اقدام نموده اید، بایست در یک درایو به غیر از آنکه اطلاعات‌ش را از دَست داده اید، ذخیره بشود‌.

-نکته سوم

به هنگام سیو شدن اطلاعات خود حتما آنها را بررسی بنمایید. که آیا درست ذخیره می شود و یا یک جای کار ضمن بازیابی اطلاعات در عصر جدید می لنگید!

چنانکه شما دیدید، کار ریکاوری اطلاعات به خوبی پیش نرفته و آنها اجرا نمی شود، از ادامه دادنِ عملیات دَست نگاه دارید. به هیچ عنوان از چند برنامه بازیابی به منظور ریکاوری بهره نگیرید!

زیرا امکان دارد، مشکلات بزرگی را برای شما رقم بزند. در صورتی که برای ریکاوری اطلاعات در دنیای امروز به چند ساعت زمان نیازمند بودید، با کارشناسان ما این چالش را مطرح کنید. قطعا متخصصان ما می توانند، شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی کنند.

در صورت کند بودن حالت بازیابی اطلاعات در عصر جدید یعنی در هارد یا درایو مشکلاتی وجود دارد. مثلا ما می توانیم، به وجود ایراد در بدسکتور اشاره کنیم، که به هیچ عنوان نشانه ای خوشایند نیست! در نهایت به هنگام از دست دادن اطلاعات خود به هیچ عنوان فرمت پارتیشن و یا درایو را عوض نکنید.

چرا که فایل سیستم ها نقشی پر رنگ در نمایش اطلاعات موجود بر روی هارد خواهد داشت. حال با ایجاد برخی از تغییرات امکان دارد، که اطلاعات شما برای همیشه در خطر بوده و باز نگردد.

چالش های ریکاوری اطلاعات در چه مواردی خلاصه می شود!

این روزها تمامی اطلاعات ما در دل سیستم‌مان نهفته است. تمامی نامه ها، عکس ها یا فیلم ها و اطلاعات مربوط به کارمان! همه ساله افراد بسیاری اطلاعات خود را از دست داده و البته برای باز گرداندن آنها زمان و هزینه هایی هنگفت صرف می کنند. نرم افزار هایی بسیار برای رو به رویی با این چالش و البته بازیابی اطلاعات در عصر جدید وجود دارد.

البته کارشناسان متبحر بسیاری در این راستا وجود داشته که می توانند، کمک حال شما باشند. به همین خاطر پیشنهاد ما به شما چنین است، که پیش از هیچ گونه اقدامی با متخصصان هارد ریپیر تماس بگیرید و مشکل خود را بازگو کنید.

مطمئناً ما می توانیم، بهترین راه کار را ارائه داده و چالش هایی که به وقوع پیوسته را از میان برداریم‌.

ریکاوری اطلاعاتی که توسط خودمان حذف شده است!

اغلب اطلاعات موجود درون هارد طی دو مرحله با اختصاص بلوک حافظه برای ذخیره صورت می گیرد. حال آنکه فهرست بلوک حافظه و پرونده حافظه که دربرگیرنده اطلاعات می باشد، درون یک فهرست به نمایش در می آید.

ضمن بازیابی اطلاعات در عصر جدید توجه کنید؛ چنانکه فایل و پوشه به واسطه ی کاربر حذف گردیده باشد، بلوک حافظه موجود برای آن به صورت خالی نشان داده خواهد شد.

ولی باید در دنیای بازیابی اطلاعات توجه داشته باشید، که این بلوک همچنان دربرگیرنده اطلاعات شماست. تنها اتفاقی که افتاده تغییر نام پوشه و از بین رفتن اطلاعات‌ تان خواهد بود.

البته دستگاه ذخیره سازی هم توانایی به نمایش گذاردن این اطلاعات را ندارد. آنها تا به هنگامی که رونویسی انجام نشده و اطلاعاتی جدید از جانب شما به هارد منتقل نشود، قابلیت بازیابی اطلاعات در عصر جدید را خواهد داشت.

پس آنچه که مهم خواهد بود، عدم استفاده از هارد است.

توصیه ما به شما این است، که سریعاً دستگاه ذخیره سازی را جدا نموده و سیستم خودتان را خاموش کنید. علاوه بر تمامی اینها هیچ گونه نرم افزاری را برای ریکاوری نصب ننمایید.

چرا که امکان دارد، انجام این کار موجب رونویسی و در نهایت از بین رفتن اطلاعات شما برای همیشه شود.

 

ریکاوری اطلاعاتی که توسطِ خودمان حذف شده است!

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طولِ این نوشتار از خود با شما درباره بازیابی اطلاعات در عصر جدید صحبت نمودیم. اینکه چنین عملیاتی سختی خاص خود را داشته و در صورت سهل انگاری از جانب شما ممکن است، که آنها برای همیشه از بین بروند.

ضمن چالش ریکاوری اطلاعات‌تان باید بیان داشت، که احتمال وقوع این مشکل برای تک به تک شما وجود دارد. زیرا ما از تمامی داشته های خود همانند؛ عکس ها یا فیلم و اطلاعات کاری درون سیستم‌مان محافظت می نماییم.

پس ما در هارد ریپیر خاطر نشان می شویم، که تنها مسئله ی حائز اهمیت در این راستا رو به رویی درست با مشکلات به وجود آمده است. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

از رای شما سپاسگزارم