ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟

ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟

قطعاً شما عزیزان با جایگاه خاص فلش ها آشنا هستید! از آنها معمولاً در راستای جا به جایی فایل هایی بسیار حائز اهمیت بهره گیری می شود. ولی فلش ها قطعه ای بسیار کوچک بوده و امکان بروز آسیب هایی برایش وجود دارد. ولی اگر که چنین اتفاقاتی رخ بدهد، ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟

بلی، دوستان محترم در صورت بروز چنین مشکلاتی شما امکان بازیابی اطلاعات خود را خواهید داشت. ما در ادامه راه کارهایی را برای شما عنوان خواهیم کرد. پس با ما همراه شده و اطلاعات‌ مورد نیاز خود را کسب کنید.

راه حل هایی در راستای بازیابی اطلاعات فلش مموری

راه کارهایی بسیار در این راستا رو به روی شما وجود دارد. لذا بیشتر این روش ها به هنگامی قابلیت بهره گیری را دارد، که چنین مشکلاتی در ویندوز سیستم شما به چشم نخورد. ما در ادامه بعضی از راه حل ها را برای شما بیان خواهیم داشت؛

۱-بهره گیری از نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات!

در این مسیر و برای پاسخ به اینکه ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟ باید به شما بگوییم؛ انواعی از نرم افزارها وجود دارد. حتی اگر که شما به صورت کاملا اتفاقی بر روی عبارت format کلیک بنمایید، بازهم به کمک چنین نرم افزارهایی می توان جهت بازیابی اطلاعات اقدام نمود.

لذا گاهی اوقات یو اس بی ها قابلیت فرمت کردن را ندارند. ولی بازهم امکان دسترسی به اطلاعاتتان وجود ندارد. دلایل بسیاری برای فرمت نشدن یو اس بی به چشم می خورد! البته که اغلب این مشکلات هم قابل حل شدن می باشند. چنانچه که شما یک فلشی دارید، که فرمت شده و خواستار دستیابی به اطلاعات خود هستید، بهره گیری از نرم افزار بازیابی فایل یک راه حل قابل توجه می باشد.

پس شما می توانید، برای پاسخ به این پرسش که ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟ از بهترین نرم افزار موجود در این زمینه استفاده کنید. البته شما عزیزان در صورت وجود سوالات بیشتر در این زمینه امکان برقراری ارتباط با ما در هارد ریپیر را خواهید داشت.

  بهره گیری از نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات!

بازیابی فلش در Mac

ما در این قسمت از نوشتار خود با شما در رابطه با ریکاوری فلش مموری در سیستم عامل Mac صحبت خواهیم نمود. قبلِ از شروع هرگونه عملیاتی شما بایست نرم افزار  Disk Drill for Mac را دانلود و آن را نصب سپس اجرا بنمایید.

در ادامه مراحل را تک به تک عنوان خواهیم نمود؛

۱-بعد از آن که نرم افزار نام برده را دانلود و نصب نمودید، شما باید به دنباله ی این مسئله که ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟ درایو یو اس بی را به سیستم خود متصل کنید. شاید که شما می‌باید از مبدل یو اس بی به Thunderbolt در مک بوک نوین بدون پورت نام برده استاندارد بهره گیری کنید.

۲-Disk Drill را در مرحله بعد اجرا بنمایید. سپس درایو فلش مموری خود را از فهرست درایو موجود اتخاذ نموده و آن را اجرا کنید.

۳-All recovery methods را از قسمت منوی کشویی اسکن بر گزینید. بعد از آن لازم است، عبارت search for lost data را انتخاب کنید.

۴-شما باید در راستای دستیابی به پاسخ سوال خود یعنی آنکه ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟ اجازه اسکن را به خوبی بدهید. پس عجله نکرده و کمی صبر پیشه کنید.

۵-بعد از به اتمام رسیدن روند اسکن فلش مموری بایست بر روی عبارت review found Items ضربه بزنید.

۶-کلیه فایل هایی که ریکاوری شده اند نیز برچسب گذاری گردیده را نگاهی بی اندازید. اکنون شما باید به فایل مورد نظر خودتان دست پیدا کنید.

۷-برای کامل نمودن کار خود می‌باید فایل مد نظر خودتان را اتخاذ بنمایید و بر روی عبارت Recover کلیک کنید. حال یک نکته به دور از آنکه ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟ در این میانه ها وجود خواهد داشت. آنهم این است، که شما بایست یک محل ذخیره سازی به غیر از درایو اسکن شده را انتخاب کنید.

۸-سپس عبارت اوکی را انتخاب نموده تا کار شما به انتهایی ترین نقطه خود برسد.

ما یک راه حل دیگر را برای شما معرفی خواهیم نمود، که آن نیز برای فلش مموری ویروسی شده کاربرد خواهد داشت. پس همچنان با ما در ادامه این نوشتار از خود همراه باشید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

بازیابی اطلاعات فلش مموری ویروسی

یکی از مشکلات رایج که احتمالاً شما در دنیای اینکه ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟ با آن دست و پنجه نرم کنید، ویروسی شدن آن است. ولی آیا می توان اطلاعات خود را باز گرداند؟

۱-شما باید در اولین قدم نرم افزار EaseUS را دانلود کنید. بعد از آن بر روی سیستم خود اجرا بنمایید! توصیه ما به شما این است، که EaseUS را بر روی یک درایو به غیر از آنکه بایست اسکن بشود، اجرا کنید. اینگونه بازنویسی داده ها بر روی هم انجام نخواهد شد.

۲-اکنون شما بایست درایو مد نظر را با اکتفا به حرف لاتین اتخاذ نموده و روی عبارت Scan کلیک کنید.

۳-روند اسکن آغاز شده است. تا به هنگامی که تمامی فایل حذف شده باز نگشته، اجازه به ادامه اسکن بدهید.

۴-شما در راستای اینکه ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟ می توانید، برای شناسایی هرچه سریع تر فایل ها از ویژگی فیلتر بهره ببرید. بعد از اتمام این مرحله برای پیش نمایش آنها امکان استفاده از دابل کلیک را خواهید داشت.

۵-سپس فایل مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر روی عبارت Recover کلیک کنید. شما لازم است، یک فضای دیگر به جهت بازیابی فایل های مورد نیاز خود انتخاب بنمایید. مکان انتخاب شده‌ از جانب شما باید متفاوت از درایو اسکن گردیده باشد.

حال شما فرا گرفتید، که پاسخ سوال ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟ بلی است! درست می باشد؟

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این نوشتار از خود به بررسی نحوه ریکاوری فلش مموری پرداختیم. همانطور که خواندید، فلش یک قطعه بسیار کوچک بوده که به ما امکان مراقبت از فایل های خود و البته نقل و انتقال آنها را می دهد.

حال آنکه احتمال بروز آسیب برای تک به تک آنها از راه هایی مختلف وجود دارد. لذا ما سه روش را در راستای پاسخ به این پرسش شما که ایا امکان ریکاوری فلش وجود دارد؟ بررسی نمودیم.

اميدوار هستیم، که اطلاعات ارائه شده در طول این نوشتار از خود در هارد ریپیر برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

از رای شما سپاسگزارم