اجرای پروژه بازیابی اطلاعات هارد دیسک

هارد دیسک مهمترین جزء هر سیستم را تشکیل می دهد که کلیه اطلاعات برای مدت طولانی در آن ذخیره می شود. هرگونه بروز خطا در هارد می تواند با از دست رفتن اطلاعات مهمی همراه گردد که به بازیابی اطلاعات هارد دیسک نیازمند است.

بازیابی اطلاعات هارد دیسک لازم است توسط فرد متخصص و آموزش دیده صورت گیرد.

انواع مشکلات از دست رفتن اطلاعات هارد دیسک

انواع مشکلات از دست رفتن اطلاعات هارد دیسک

  اطلاعاتی که در هارد دیسک سیستم ذخیره می شوند، اهمیت فوق العاده ای برای کاربران دارند. این اطلاعات می تواند شامل فایل های شخصی و عکس ها و فیلم های خانوادگی باشد و یا اطلاعات کاری و فایل های مهمی که از دست رفتنشان می تواند فعالیت حرفه ای فرد را مختل کند. بسیاری از ما در رعایت شیوه های ذخیره سازی اطلاعات بر روی سیستم سعی داریم تا این موارد را حفظ نماییم. اما خراب شدن، فرمت شدن، سوختن و هرگونه بروز مشکل در هارد دیسک، مسئله ای ست که از کنترل ما خارج است. زمانی که هارد دیسک سیستم به طور ناگهانی اطلاعاتش را تخلیه می کند، باید در سریعترین زمان ممکن سیستم را خاموش نموده و فرآیند بازیابی اطلاعات هارد دیسک به فرد متخصص بسپاریم.

اقدامات افراد ناشی بر روی سیستم شما می تواند اطلاعات را برای همیشه غیر قابل بازیابی کند.

چرا باید به کانون بازیابی اطلاعات مراجعه کنیم؟

  بازیابی اطلاعات هارد دیسک مسئله ای حساس و دقیق است که نباید ناشیانه به آن دست زد. افرادی که اطلاعات نصفه و نیمه ای از روند بازیابی اطلاعات هارد دیسک دارند می توانند بزرگترین آسیب را به سیستم شما وارد کنند. اگر روند ریکاوری از همان ابتدا به درستی انجام نشود، منجر به جایگزین شدن فایل های اشتباه و غیرقابل اجرا به جای فایل های اصلی هاردتان می شود. در این هنگام نه تنها این اقدام هیچ کمکی به بازیابی اطلاعات هاردتان نمی کند، با تخریب صورت گرفته، دیگر نخواهید توانست حافظه اصلی هاردتان را بازیابی کنید. از همین رو لازم است که از اقدامات اشتباه به شدت پرهیز نموده و کار بازیابی اطلاعات هارد دیسک را تنها به افراد متخصص و آموزش دیده بسپارید.

کانون بازیابی اطلاعات خدمات را با توجه به استانداردهای برند سیستم و هاردتان ارائه می کند.

تخصص مهمتر است یا زمان؟

در بازیابی اطلاعات هارد دیسک، سوالی که مطرح می شود این است که سرعت خدمات دهنده مهمتر است یا تخصص؟ افرادی که سروکارشان با سیستم و کارهای متصل به آن است، زمان برایشان ارزش فوق العاده ای دارد و محدودیت های دسترسی به سیستم می تواند کل کارشان را متوقف و مختل کند. همین مسئله موجب گردیده که این افراد اغلب در مواجهه با خطاهای مرتبط با سیستم، سرعت عمل خدمات دهنده برایشان از میزان تخصص مهمتر شود. این در حالی ست که این عجله گاه می تواند منجر به آسیب های بیشتری به سیستم شود. در بازیابی اطلاعات هارد، دیسک این سهل انگاری می تواند با از دست رفتن دائمی اطلاعات همراه گردد. کانون بازیابی اطلاعات با داشتن تیم متخصص و حرفه ای در ارائه خدمات، تخصص و زمان را در کنار هم جمع نموده و در سریعترین زمان ممکن، متخصصانه ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند.

اجرای پروژه بازیابی اطلاعات

پروژه های بازیابی اطلاعات مواردی حساس و دقیق هستند که اجرای آن باید با تخصص و دقت بالایی همراه باشد. همچنین امنیت حرف اول را در ارائه خدمات می زند و مشتریانی که قصد بازیابی اطلاعات هارد دیسکشان دارند، برایشان خیلی مهم است که این اطلاعات در اختیار هیچ کسی قرار نگیرد. کانون بازیابی اطلاعات با رعایت استاندارد SOC2، امن ترین خدمات ریکاوری هارد دیسک را به مشتریان خود ارائه می دهد. دسترسی آسان جهت بهره مندی از خدمات این مجموعه، میزان رضایتمندی مشتریان را در ارائه پروژه های بازیابی به کانون بازیابی اطلاعات به میزان چشمگیری بالا برده است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)