آموزش بازیابی اطلاعات پاک شده کامپیوتر

آموزش بازیابی اطلاعات پاک شده کامپیوتر

  یکی از عمده تراین مشکلات افراد در مواجهه با خرابی هارد دیسک بازیابی اطلاعات پاک شده از آن می باشد.برای این منظور آموزش بازیابی اطلاعات پاک شده کامپیوتر و دست یابی به اطلاعات از دست رفته می باشد. برای بازیابی اطلاعات پاک شده راه های گوناگونی وجود دارد که موئثر ترین آن ها استفاده از سخت افزار های تخصصی و شناخته شده می باشد که برای انجام این کار باید آن را به یک متخصص سپرد.

اهمیت و خصوصیت هارد دیسک در ذخیره‌سازی داده‌ها‌

اهمیت و خصوصیت هارد دیسک در ذخیره‌سازی داده‌ها‌

  اهمیت و خصوصیت هارد دیسک در ذخیره‌سازی داده‌ها‌ وقتی مشخص می شود که شما دارای دیتای زیاد می باشید و برای لود کردن همه آن ها نمی توان از اینترنت دانلود کرده یا از لوح های فشرده استفاده کرد که در این زمان اهمیت هارد دیسک ها در ذخیره سازی داده ها با مشخص می شود که شما هر چه هارد با حافظه بیشتری داشته باشید راحت تر می توانید دیتا های بیشتری را به صورت لوکال مورد استفاده قرار دهید . خصوصیت هارد دیسک ها این است که اطلاعات شما رو به به صورت حاظر در اختیار شما قرار میدهد . اهمیت و خصوصیت هارد دیسک در ذخیره‌سازی داده‌ها‌ امروز بسیار زندگی افراد را با خود درگیر کرده و هر شخصی اطلاعات زیادی رو برای خود ایجاد کرده و استفاده می کند.

اهمیت و خصوصیت هارد دیسک در ذخیره‌سازی داده‌ها‌ کاملا زندگی روزانه بشریت رو به خود آمیخته است .

چگونه فایل های پاک شده کامپیوتر را برگردانیم

چگونه فایل های پاک شده کامپیوتر را برگردانیم

  چگونه فایل های پاک شده کامپیوتر را برگردانیم ؟ شاید برای همه اتفاق افتاده باشد که فایل خاصی را حذف کرده و بعد متوجه شده باشید که به آن فایل نیاز دارید.توجه داشته باشید که برای بازیابی اطلاعات پاک شده،دیگر نباید بر روی حافظه ای که اطلاعات شما از روی آن حذف شده فایل های جدیدی بریزید . در غیر اینصورت شانس بازیابی فایل های خود را تا حد زیادی از دست خواهید داد.اگر فایلی را از روی یک هارد مغناطیسی پاک کرده‌اید و هنوز از همان کامپیوتر خود استفاده می‌کنید ایمن‌ترین کار آن است که کامپیوتر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن خاموش کنیدهمچنان این امکان وجود دارد که یکی از برنامه‌های موجود روی سیستم شما اطلاعاتی را روی دیسک سیستمرایت کرده و آن داده روی داده‌های فایل‌های دلیت شده از روی هارد درایو اوررایت شود.

چگونه فایل های پاک شده کامپیوتر را برگردانیم قبل از اینکه داده ها اور رایت شود .

بازیابی فایل shift delete شده

بازیابی فایل shift delete شده

  اگر فایل را با Shift + Delete پاک نکرده باشید احتمالا در Recycle Bin ویندوز قرار دارد اما اگر به طور کامل حذف شده می‌توانید با بازیابی فایل بک آپ دوباره فایل shift delete شده را بازگردانید . فرض ما بر این است که شما فایل بک آپ نیز ندارید و فایل به طور کامل حذف شده . بهترین روش استفاده از برنامه های بازیابی اطلاعات است اما باید یک موضوع را بدانید . توجه داشته باشید که برای بازیابی اطلاعات پاک شده، دیگر نباید بر روی حافظه ای که اطلاعات شما از روی آن حذف شده فایل های جدیدی بریزید. در غیر اینصورت شانس بازیابی فایل های خود را تا حد زیادی از دست خواهید داد .

بازیابی فایل shift delete شده از روی بک آپ فایب که در هر درایور پوشه مخفی بنام ریسایکلر است صورت میگیرد.

انجام بازیابی اطلاعات پاک شده هارد

انجام بازیابی اطلاعات پاک شده هارد

  انجام بازیابی اطلاعات پاک شده هارد امری شایان است. چرا که در خیلی موارد هارد دیسک ها دچار این مشکل می شوند چه در هارد دیسک های اینترنال یا اکسترنال در اثر اشتباهات فردی یا آسیب های سخت افزاری اطلاعات هارد دیسک پاک می شود . انجام بازیابی اطلاعات پاک شده هارد در نوع نرم افزاری و سخت افزاری صورت میگیرد که در هر نوع روش های متفاوت تخصصی و غیر تخصصی را دارد . انجام بازیابی اطلاعات باید در شرایط سلامت سخت افزاری هارد صورت گیرد تا منجر به آسیب به داده های آن نگردد زیرا در مواردی که هارد آسیب فیزیکی دیده است بازیابی اطلاعات امری نشدنی یا با ریسک از بین رفتن کامل داده ها می باشد.

انجام بازیابی اطلاعات پاک شده هارد از دو نوع متفاوت سخت افزاری و نرم افزاری صورت میگیرد.

از رای شما سپاسگزارم