تعمیر هارد کامپیوتر

عمده فعالیت روزانه کاربران کامپیوترها نیازمند وجود هارد دیسک می باشد. ماموریت هارد درایو ها ذخیره اطلاعات بر روی کامپیوتر ، سرور و یا تجهیزات خاصی مانند DVR و پخش کننده های MP3 Player می باشد. فرض کنید بطور اتفاقی هارد کامپیوتر شما خراب می شود و این خرابی برای شما خیلی گران تمام می شود.

ممکن است علائمی مثل سوختن هارد و احساس بوی سوختگی ، شناسایی نشدن و یا صدای هارد توجه شما را جلب کند. کارشناسان بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد کامپیوتر در کانون بازیابی اطلاعات،می توانند به شما کمک کنند. نقاط قوت ما در تعمیر هارد دیسک و بازیابی اطلاعات عبارتند از:

  • مجهز بودن به ابزار و تکنولوژی تعمیر هارد کامپیوتر
  • بهره گیری از متخصصین برجسته و مجرب
  • تعمیرات هارد دیسک کامپیوتر خانگی و حرفه ای
  • تعمیر هارد کامپیوتر همه برندها
  • حفظ حریم شخصی اطلاعات مشتریان
  • اقتصادی بودن تعرفه تعمیرات هارد دیسک
  • ارائه خدمات فوریتی تعمیر هارد کامپیوتر

زمانیکه هارد دیسک شما خراب می شود و اطلاعات خود را از دست می دهید ، نیاز به کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه تعمیر هارد کامپیوتر پیدا می کنید. افتخار ما تعمیر هارد دیسک و بازیابی اطلاعات با درصد موفقیت بالاتر از ۸۵% می باشد و خوشحالیم که توانستیم رضایت بیشتر مشتریان را جلب کنیم.

تعمیرات هارد کامپیوتر از مواردیست که بایستی در انتخاب مرکز تعمیر هارد دقت کافی را بعمل آورد زیرا به دلیل حساسیت بالای اجزاء هارد دیسک ، کوچکترین اشتباه ممکن است منجر به از دست رفتن همیشگی اطلاعات شما شود و یا اینکه در صورت ریکاوری ، هزینه آنرا چندین برابر کند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
5 دیدگاه برای “تعمیر هارد کامپیوتر
  1. Ahora Mohammadi گفته:

    سلام من یک هارد Sata Maxster
    ۳۲۰ گیگابایت دارم . من هارد رو به کامپیوتر تسکو مدل ۱۳۸۸ نصب کردم. البته هارد رو هم همون زمان خریدم. بعد از استارتینگ ویندوز یه ارور عجیب میده که یه چیز انگلیسی مینویسه ترجمه کردم میگه یکی از دیسک های شما باید از نظر سازگاری برسی شود . بعد یه شب دوباره اینو روشن کردم گذاشتم. رو برسی کردن پیام نوع ویندوز رو فرستاد که ویندوز هفت هست . یه پیام آخری رو داد گفت : تایید ژورنال انجام شد من آخر سر در نیاوردم کامپیوتر رو خاموش کردم

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید