تعمیر و بازیابی هارد مای پاسپورت (My Passport)

تعمیر هارد مای پاسپورت(My Passport)

هارد اکسترنال My Passport کمپانی وسترن ، به جرات می توان گفت از پرفروشترین هاردهای اکسترنال در بازار جهانی و می توان گفت از بهترین و با کیفیت ترین هاردهای در بازار است. ریکاوری هارد My passport در دو حالت کاملا مجزا امکان پذیر است.

  • حالت اول.هارد به صورت سخت افزاری تعمیر می شود و امکان بازیابی اطلاعات آن نیز وجود دارد
  • حالت دوم.تعمیر هارد به صورت سخت افزاری امکان پذیر نیست ولی بازیابی اطلاعات هارد قطعا امکان پذیر است

برخی از هارد هایMy passport  بعد از آسیب ارزش تعمیر نداشته و فقط باید اطلاعات آن ریکاوری شود.بنابراین اولویت باید مشخص شود که تعمیر هارد مهم است یا ریکاوری هارد.برا آشنایی با ایرادت هارد که موجب خرابی آن می‌شود اینجا کلیک کنید.

عدم شناسایی هارد اکسترنال My Passport در کامپیوتر

عدم شناسایی درست یا شناسایی نشدن هارد وسترن My passport از عمده ایرادات شایع در این برند از هارد می باشد استراتژی ما برای  رفع این مشکل،استفاده از بهترین و امن ترین روش های بازیابی است. برخی از خرابی های هارد مای پاسپورت موجب عدم شناسایی هارد توسط کامپیوتر می شود.این ایرادت ممکن است سخت افزاری یا نرم افزاری باشد.برای مطالعه بیشتر به مقاله ای با عنوان رفع مشکل عدم شناسایی هارد اکسترنال مراجعه کنید.

صدای غیر عادی کلیک یا تق و تق از هارد مای پاسپورت

شنیده شدن صدای غیر متعارف از هارد دیسک اکسترنال می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله:

  • خرابی یک یا چند هد خواندن و نوشتن
  • خرابی سطح پلتر
  • خرابی برد هارد دیسک
  • خرابی در رابط تبدیل برد ساتای هارد به USB
  • خرابی در اسپیندل موتور هارد اکسترنال
  • خرابی در ماژول های فریم ویر و یا رام

PC-3000 کاملترین ابزار ریکاوری در دنیا قابلیت خاموش کردن هدهای خراب را دارا است. گاهی صدای غیر متعارف هارد وسترن مربوط به خرابی یک یا چند هد می باشد اگر خرابی فقط در یک هد مشاهده شود می توان یا خاموش کردن هد فوق به بقیه هدها دسترسی پیدا کرده و حجم زیادی از اطلاعات را بازگردانی می‌کنیم. اما اگر بیشتر از یک یادو هد خراب باشد حتما نیاز به جراحی هارد و تعویض هد خراب می باشد که این کار نیز مستلزم کلین روم کلاس ۱۰۰ و ابزارهای جراحی هارد استاندارد می باشد که کانون بازیابی اطلاعات با کلین روم ساخت روسیه و بروزترین ابزارهای جراحی، ریسک جراحی این هاردها را تا حد ممکن کم کرده است.تعمیر و بازیابی هارد مای پاسپورت (My Passport)

تعمیر هارد وسترن مای پاسپورت

برای تعمیر و دوباره راه اندازی هاردهای وسترن نیاز به یکسری عملیات بر روی هارد وسترن می باشد که بعضی از این عملیات قادر به حذف بدسکتور و تندتر شدن هارد می باشد اما بعضی از عملیات فوق باعث از بین رفتن دیتا در سطح هارد شده، پس اگر دیتا اولویت داشته اول باید دیتا ریکاوری شود و پس از ریکاوری حال شروع به تعمیر و رفع بدسکتوری هارد نمود.

ایرادات عمده دیگر در هارد وسترن مای پسپورت

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)