Recoverit | نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده

برگرداندن عکس‌های حذف شده از سطل زباله

Recoverit محصولی از کمپانی Wondershare است.این برنامه برای قابلیت بازیابی تمام فایل های حذف شذه به صورت تصادفی را دارد. برای بازیابی عکس های حذف شده  از سطل زباله، می‌توانید با استفاده از  یک نرم افزار ریکاوری قدرتمند تمام اطلاعات خود را بازیابی کنید.در دادمه با اموزش ایت نرم افزار همراه شما هستیم.

مرحله ۱. ابتدا نرم افزار ریکاوری  Recoverit از لینک زیر دانلود ، و سپس آن را نصب کنید.

Recoverit دانلود

این نرم افزار در دونسخه مک و ویندوز منتشر شده و به صورت رایگان و پولی عرضه می شود.نسخه پولی  این نرم‌افزار امکانات  و شخصی سازی بیشتری در مقایسه با نسخه رایگان آن دارد.بعد از نصب نرم افزار را اجرا کرده و وارد محیط برنامه شوید.

چطور عکس‌های حذف شده از سطل زباله کامپیوتر را برگردانیم؟

مرحله ۲. اولین پنجره ای که بعد از اجرای نرم افزار مشاهده خواهید کرد ، لیست تمام درایوهای سیستم ، از جمله درایوهای خارجی متصل (هارد اکسترنال،فلش مموری و SD کارت) را به شما نمایش می‌دهد. سعی کنید در همان پنجره گزینه “Recycle Bin” را پیدا کنید ، گزینه Recycle Bin را انتخاب کنید و بر روی “start” کلیک کنید تا مراحل اسکن آغاز شود. با توجه به حجم بازیابی ، اسکن ممکن است مدتی طول بکشد.

چطور عکس‌های حذف شده از سطل زباله کامپیوتر را برگردانیم؟

Recoverit؛ با دو حالت اسکن مختلف ، All-Around Scan و Deep Scan فرایند بازیابی را انجام اجرا می‌کند.اگر قصد دارید به سرعت فایل های خود را بازیابی کنید،گزینه All-Around Scan را انتخاب کنید.در این حالت ممکن است تعداد فایل های بازیابی شده  اندک باشند اما با این روش به سرعت بازیابی خواهند شد.برای بازیابی بهتر توصیه می کنیم کمی حوصله کنید و گزینه Deep Scan را نتخاب کنید، با این انتخاب امکان بازیابی با کیفیت عالی و ۱۰۰% مطمئن برایتان فراهم خواهد شد.

Recoverit همچنین به شما امکان می دهد یک پوشه یا نوع پرونده خاص را برای اسکن انتخاب کنید. این قابلیت موجب می‌شود، نتیجه بهتر و دقیق تری بگیرید.

برگرداندن عکس‌های حذف شده از سطل زباله(Recycle Bin)

مرحله ۳. پس از اتمام اسکن ، لیستی از پرونده های قابل بازیابی را برای پیش نمایش مشاهده خواهید کرد. اینها همه پرونده های حذف شده یا پاک از سطل زباله (Recycle Bin) شما هستند ، آخرین کاری که باید انجام دهید این است که عکس هایی را که می خواهید بازیابی کنید از سطل آشغال حذف شده پیدا کنید. می توانید با پیش نمایش پرونده های ذکر شده یا جستجوی نام ، آن عکس ها را پیدا کنید. تمام عکس هایی را که می خواهید بازیابی کنید از سطل زباله حذف شده انتخاب کنید و روی “recover” کلیک کنید.

برگرداندن عکس‌های حذف شده از سطل زباله(Recycle Bin)

مرحله ۴. برای بازیابی موفقیت آمیز عکس های انتخاب شده در سیستم ، از شما خواسته می شود مکانی را در سیستم خود انتخاب کنید. یک مکان امن را در پنجره بازشو انتخاب کنید ، و سپس بر روی “OK” کلیک کنید. این کار با موفقیت بازیابی عکس های حذف شده از سطل زباله شروع می شود.

برگرداندن عکس‌های حذف شده از سطل زباله(Recycle Bin)

دانستن روش بازیابی عکس های حذف شده دائمی از سطل زباله بسیار مهم است.و در این حالت ، برای برگرداندن تمام آن عکس ها و فیلم ها ، شما نیاز به یک نرم افزار بازیابی خواهید داشت.در بین نرم افزارهای ریکاوری Recoverit یکی از بهترین آنهاست.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)