Tenorshare UltData | ریکاوری عکس و فیلم از گوشی اندورید

بازیابی اطلاعات حذف شده با Tenorshare UltData

برنامه کاربردی که برای ریکاوری فایل های حذف شده، از جمله مخاطبان در گوشی های اندرویدی مانند سامسونگ است.

بازیابی فایل‌های حذف شده، گم شده، فرمت شده و خراب‌شده شامل ویدیوها، تصاویر، موزیک‌ها، اسناد، ایمیل‌ها و… از جمله ویژگی های اصلی برنامه Tenorshare UltData میباشد.

نرم‌افزاری که اگر شما نیاز به پشتیبان‌گیری از مخاطبین مهم و فایل‌های ویدئویی خود دارید و یا نیاز به نرم‌افزار ساده‌ای جهت بازیابی تصاویر و گزارشات تماس از دست رفته‌تان را احساس می‌کنید، می‌تواند شما در رسیدن به هدف خود یاری رساند.

ریکاوری عکس و فیلم از گوشی اندرویدی

همان‌طور که از نام این نرم‌افزار مشخص است، Tenorshare UltData for Android ابزاریست قابل اعتماد جهت بازیابی تصاویر، پیام‌ها، فایل‌های ویدیویی و گزارشات تماس. نرم‌افزار Tenorshare UltData for Android قابلیت پشتیبانی از هر نوع دستگاه اندرویدی چه تبلت و چه تلفن همراه مانند Samsung، HTC، Motorola و LG را دارا می‌باشد.

قبل از استفاده از این نرم‌افزار باید دقت داشته باشید که تمام درایورهای لازم دستگاه خود را بر روی کامپیوترتان نصب کرده باشید. پس از آن، گزینه‌ی USB Debugging را در دستگاه خود فعال کنید تا برنامه بتواند به تمام اطلاعات شما دسترسی داشته باشد.ئحدودا چندین ثانیه زمان لازم است تا کل دستگاه شما اسکن شده و پیش‌نمایشی از نتایج اسکن بر اساس دسته‌های خاص (مثلا فایل‌هایی که حذف شده‌اند فایل‌هایی که در حال حاضر بر روی آن موجوداند) بر روی صفحه پدیدار شود. به این ترتیب شما قادرید تنها فایل‌هایی را که مورد نیازتان است بازیابی کنید.
Tenorshare Android Data Recovery شما را قادر می‌سازد تا از مخاطبین، پیام‌ها و گزارشات تماس خود را برای نمایش بهتر به فرمت‌های TXT, XML و XLS خروجی بگیرید.

سریع و انعطاف‌پذیر:
هنگامی که فایلی که می‌خواستید بازیابی کنید را پیدا کردید، عملیات اسکن را متوقف کنید با مجددا آن را ریستارت کنید.
حالت Resume Recovery به شما اجازه می‌دهد نتایج اسکن را ذخیره کرده و از اسکن مجدد آن‌ها در آینده به دور باشید.
فیلتر فایل‌های بازیابی شده بر اساس نام، تاریخ و سایز آن‌ها جهت جستجوی سریع‌تر و دقیق‌تر آن‌ها.

استفاده‌ی امن و آسان، بدون نیاز به داشتن مهارت قبلی:
این Data Recovery کاملا امن است و به هیچ عنوان به اطلاعات اصلی روی دستگاه شما آسیب نمی‌زند.
دستورالعمل‌های آسان و دوستانه در محیط کاربری برنامه را دنبال کنید؛ شما می‌توانید فقط با ۳ مرحله و بدون داشتن مهارت خاص، فایل‌های آسیب‌دیده یا گم‌شده را از حافظه‌ی ذخیره‌سازی خود بازیابی کنید.
یک حالت بازیابی را انتخاب کنید، اسکن کنید، پیش‌نمایش بگیرید و بازیابی کنید.

دانلود Tenorshare UltData

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)